logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

מכתב תוכחה מהרבי מהאלמין לכל שעוסקים בזיכוי הרבים בענין כשרות ובעיות בשחיטה, קול קורא תוכחת הזוהר

זיכוי הרבים-  מעלה- מפעל הזוהר העולמי

להורדה:

 כשרות-ובעיות-בשחיטה-להפצה

קול-קורא-תוכחת-הזוהר

 מכתב תוכחה מהרבי מהאולמין

לכל שעוסקים בזיכוי הרבים

אם אתם באמת פועלים לשם שמים

יש עצה פה איך להציל את עם ישראל

קול קורא – תוכחת הזוהר

לכל האדמורי"ם, ראשי ישיבות, רבנים, מגידי שיעורים דף היומי ושולחן ערוך, ודרשנים המעוררים את הרבים לעשות תשובה, – ובפרט לכל המוציאים עלוני תורה, ולכל העיתונים ולכל כלי התקשורת!!!

2 קבצים מצורפים

כשרות-ובעיות-בשחיטה-להפצה

קול-קורא-תוכחת-הזוהר

 

 

11 2 3 4 5 6 7 8 10 11 12 13 14 17 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

קול קורא – תוכחת הזוהר

לכל האדמורי"ם, ראשי ישיבות, רבנים, מגידי שיעורים דף היומי ושולחן ערוך, ודרשנים

המעוררים את הרבים לעשות תשובה, – ובפרט לכל המוציאים עלוני תורה, ולכל העיתונים ולכל כלי

התקשורת!!!

וּמָרְדֳּכַי הָעִיר בְּתוֹךְ וַיֵּצֵא נַעֲשָׂה… אֲשֶׁר כָּל אֶתיָדַע וּמָרָה גְדֹלָה זְעָקָהוַיִּזְעַק וָאֵפֶר שַׂק…

הַיְּהוּדִים. מִכָּל הַמֶּלֶךְ בֵּית לְהִמָּלֵט בְנַפְשֵׁךְ תְּדַמִּי אַל אֶסְתֵּר אֶל לְהָשִׁיב מָרְדֳּכַי וַיֹּאמֶר לָרַבִּים…יֻצַּע אִםכִּי

אַחֵר מִמָּקוֹם לַיְּהוּדִים יַעֲמוֹד וְהַצָּלָה רֶוַח הַזֹּאת בָּעֵת תַּחֲרִישִׁיהַחֲרֵשׁ הִגַּעַתְּ כָּזֹאת לְעֵת אִם יוֹדֵעַ וּמִי…

לַמַּלְכוּת… וַיַּעֲבֹר מָרְדָּכָי וַיַּעַשׂ כְּכֹל אֲשֶׁר צִוְּתָה עָלָיו אֶסְתֵּר. (אסתר פרק ד א-יז).

  1. האם ידעתם: כי תקבלו עונש גדול, על כל עבודה שלכם, [שאתם חושבים

שאתם מזכי הרבים – ובנתיים אתם מזיקי הרבים] אם אתם לא עוסקים וקשורים

בכתיבת ו/או הפצת מאמרי זוהר הקדוש, כל שבוע? [שאתם יכולים לקבל הכל

בחינם].

  1. האם ידעתם: שמשה רבנו ע"ה אמר, כי בזכות ספר זוהר יפקון ישראל

מגלותא ברחמי? [וזה לא נאמר על שום לימוד רק על לימוד הזוהר הקדוש]

  1. האם ידעתם: שאם אין אנו אומרים לכם את האמת – אנו ערב רב וקליפת

עמלק? [וכן כל הרבנים שלא אומרים לכם את האמת] (הגר"א).

  1. ידעתםהאם : ב שכתובמה ל' ותיקון מ"גתיקון מדוע- אמירתק שמעריאת לא

נשמעת? -ו "מדוע עונה ואין קולאין – ו" מתקבלת לא ח"והתפילה?  -מדוע

לו ראוי ישראל שעםהשפע, אליו? מושפע אינו חרבה לארץונשמותינו משולות

ויבשה? כי אתםהיודעים אטום פצצת של איום תחתאנו, העולםכל בפניעומד

שלישית, עולםמלחמת ומהפיכות ופורענויות אסונות,מלחמות, כולו העולם בכל.

ועל מה עושה ה' כל זה? ומה תפקידנו לעת כזאת?! מי הם האחראים לכל זה?

וכבר אמרו האחים השבטים הקדושים ליוסף הצדיק ע"ה "אֲבָל אֲשֵׁמִים אֲנַחְנוּ עַל אָחִינוּ

אֲשֶׁר רָאִינוּ צָרַת נַפְשׁוֹ בְּהִתְחַנֲנוֹ אֵלֵינוּ וְלֹא שָׁמָעְנוּ עַל כֵּן בָּאָה אֵלֵינוּ הַצָּרָה הַזֹּאת, וַיַּעַן… אֹתָם

לֵאמֹר הֲלוֹא אָמַרְתִּי אֲלֵיכֶם לֵאמֹר אַל תֶּחֶטְאוּ בַיֶּלֶד וְלֹא שְׁמַעְתֶּם וְגַם דָּמוֹ הִנֵּה נִדְרָשׁ". (בראשית

מב כ"א כ"ב). ומה עלינו לעשות הכל לפניכם מהזוהר הקדוש- בתיקון מ"ג ותיקון ל':

וזה לשון תיקוני זוהר תיקון מ"ג: – מדוע קריאת שמע אינה נשמעת ?

שמעון, רבי אמר יָבֵ"שׁ, אֲתַ"ר תַּמָּןבְּרֵאשִׁית  יב"ש את"ר אותיות יש בראשי"תבמלת הנקרא היסוד ביאור,

י"ט (ישעיהו וְיָבֵשׁ יֶחרַב וְנָהָר אִיהוּ וְדָא ומבאר, יבש, הואמקום, כלומר וְיָבֵשׁ, יֶחֱרַב נָהָר הוא וְזֶהה),  חרבהיסוד

למלכות להשפיע יכול ואינו השפע, ממימיויבש וְאִיהִי יבש, שהוא הזמן באותו יָבֵשׁ דְאִיהוּ זִמְנָא בְּהַהוּא,

יַבָּשָׁה,  מהיסוד השפע קבלה לא כי יבשה, היאוהמלכות בְּיִחוּדָא לְתַתָּא בְּנִין צָוְוחִין,  יִשְׂרָאֵל, שְׁמַעוְאָמְרִין  צועקים

כתיקונה התפילה להעלות ישראל" "שמע השם יחוד באמירת הזה, בעולם למטה ישראל בניהבנים, וְאֵין  קוֹל

כלכלומר,  לא שמעקריאתנשמעת עוֹנֶה,  וְאֵין, כךובגלל, בתפלתם בקשתם ומתמלאת נענית אין הוּא הֲדָא,

בצרה, הם וכשישראל גר"א) ותפלה, שמע קריאת הוא דאז (כלומר, יִקְרָאוּנְנִי אָז כח) א (משלידִכְתִיב

אבל שמע, בקריאת להקב"ה וקוראיםוצועקים  בתפלתם אותם אענה לא אני אֶעֱנֶה.וְלֹא.  דף הגר"א(ביאור

צ"ב, וכסא מלך)

5 ידעתם: האם. שמה מלפנים כי זצ"ל, חיים החפץ הגדול הכהן מאיר ישראל רבינו מרנאכתב

ביותר הפשוט יהודיכל, שום בלי ואמיתית פשוטה חושית באמונה הקדוש הזוהר בדברי אמונתו היתה

עכת"ד. כלל,פקפוק בעל רשכבה"ג הקדוש והצדיק – הרי"םחידושי אי כי קדשו: ברוח אמר זי"ע,

בעל הצה"ק ונכדו הקדוש. הזוהר לימוד בלי ואמיתית פשוטה לאמונה לזכותאפשר אמת אמרי זיע"א

רבי האלוקי המקובל ובראשם עיה"ק בירושלים המקובלים גדולי אתכשראה פתייהיהודה [שקיבלזי"ע

מהרשב"יהסכמה ספרו על הרקחיין על ומתחננים בוכים באריכות)], הזוהר כוח (ראה האידרות, על

בתפילותנפשם מהחרב ישראל ארץ יושבי את הציל למען ומיוחדותנוראות

דף 2 מתוך 8

2

ינצלו, ישראל ארץ יושבי שבוודאי אמר ימ"ש, הגרמני העמלקישל

הנוראה. השואה בכלל היתה לא באירופא כאלו צדיקים לנו היוואילו

הצרות שכל אמר זי"ע, פתייה יהודה רבי האלוקי המקובל[והצדיק

חיים יוסף רבנו הצדיקים שני פטירת אחרי היו תרע"ד בשנתשקראו

זיע"א אגסי שמעון ורבנו חי אישהבן, ורעב בצורת שנים שלשהיה

שהציפו רבים ושיטפונות התבואה, כל את שאכל ארבה בא כךואחר

ברחו וכולם העיר בתיאת, וְנֶחְרְבָ הכָּ להָעִי רוְהָרְגוּ וְחָמְסוּ כְּמוֹ בַּשּׁוֹאָ ה

רָחַ"ל וז"ל:, וְהִנֵּה עִירֵנוּ יִּבָּנֶה בַּגְדַדבְּעִירֵנוּ אָמֵן , הָעִיר עַל הַסּוֹכְכִים זָהָב כְּרוּבִים שְׁנַיִם לָנוּהָיוּ

בְּיוֹם וּלְמַחֲסֶה לְחוֹמָה לָנוּ הָיוּ אֲשֶׁר וְהֵמָּה וּמִחוּץמִבַּיִתזַעַם, עוֹלָם יְסוֹד צַדִּיק בַּקֹּדֶשׁ הָרִאשׁוֹן רַבִּיחָכָם

חַיִּיםיוֹסֵף בֶּ ן רַבִּיחָכָם אֵלִיָּהוּ בֶּן משֶׁה רַבִּיחָכָם בֶּןחַיִּים וְקָדוֹשׁ וז"ל

הַגָּאוֹן הָרַב בַּקֹּדֶשׁ וְשֵׁנִילִבְרָכָה. אַבָּא בַּר אַבָּא אַהֲרֹן שִׁמְעוֹן רַבִּיחָכָם אַגָּסִיהַמְכֻנֶּה

לִבְרָכָה וְקָדוֹשׁוז"ל , נִמְצָאִים הָיוּ לְבַדָּם הֵם אֵלּוּ צַדִּיקִים ב' אֲשֶׁר הַגִּלְגּוּלִים, שַׁעַר עַל אַהֲרֹן בְּנֵי סֵפֶרהַמְחַבֵּר

בְּעִירֵנוּ מַשְׂכִּיתוֹ בְּחֶדֶר לְבַדּוֹ עוֹסֵק הוּא וְאֶחָד אֶחָד כָּל שְׁעָרִים וּבִשְׁמוֹנָה חַיִּים בְּעֵץ הָיָה עִסְקָםשֶׁרֹב

מִפֹּה, וְזֶה מִפֹּה זֶה הָעִיר עַל מְגִנִּים הָיוּ וְצִדְקָתָם בִּזְכוּתָם וְהֵמָּה עַצְמוֹ,בִּפְנֵי וְנִלְקַח הָעֲווֹנוֹת כְּשֶׁגָּמְרוּאֶפֶס

הָאֱלֹאֲרוֹןק ה בִּשְׁנַת לִבְרָכָה זִכְרוֹנוֹ חַיִּים יוֹסֵף רַבִּי חָכָםִים' צוֹלַעַת לִהְיוֹת הָעִיר הִתְחִילָה אֱלוּל בי"גתרס"ט

אַחַת רֶגֶל עַלמְהַלֶּכֶת הַצָּבָא לַעֲבוֹדַת יִשְׂרָאֵל בַּחוּרֵי נִלְקְחוּ קְבוּרָתוֹ אַחֲרֵי כִּי לָבוֹא הַצָּרוֹת וְהִתְחִילוּ

וּבוֹכִים, מְיַלְּלִים הָעָם כָּל וְהָיוּ הַמִּלְחָמָה סֵדֶר לְלַמְּדָם יִשְׁמָעֵאללְמֶלֶךְוְ רַבִּי בְּחָכָם מִתְנַחֲמִיםהָיִינוּ

אַהֲרֹןשִׁמְעוֹן הָרַב מְקוֹם לְמַלֵּא יָכוֹל הוּא כִּי תִּקְוָתֵנוּ אָבְדָה לֹא עוֹד אַחֲרָיו עָנוּ הָעָם וְכָל לִבְרָכָה וז"ל

חַיִּים יוֹסֵף רַבִּיחָכָם הַבָּא הָעוֹלָם לְחַיֵּי זִכְרוֹנוֹ . הָיְתָה כֵּן דִּמִּינוּ כַּאֲשֶׁר לֹאאַךְ, שָׂטָן מַעֲשֵׂה כִּי

הַדִּין מִדַּת פָּגְעָה צַדִּיק בְּאוֹתוֹ וְגַםהִצְלִיחַ, לָאָרֶץ הַמַּבִּיט שְׁנַת מְנַחֵם לְחֹדֶשׁ ח' ו' בְּלֵיל שָׁנִים חֲמִשָּׁה אַחֲרֵי כִּי

וַתִּרְעָ"ד אָז לִבְרָכָה זִכְרוֹנוֹ שִׁמְעוֹן רַבִּי חָכָם גַּם וּבְהִסְתַּלֵּק לַאֲנָחוֹת. אוֹתָנוּ וְעָזַב לִמְנוּחוֹת הוּא גַּם נָסַע

הָאַחֲרוֹן. שְׁבִיב גַּם מֵהָעִירכָּבָה יוֹסֵ"ף אֵינֶנּוּ וְשִׁמְעוֹן כְּמַבְכִּירָה צָרָה לְיַעֲקֹב צָרָה עֵת וְהָיְתָהאֵינֶנּוּ.

אָב מְנַחֵם י"א בְּלֵילכִּי, פְּטִירָ אַחֲרֵית לִבְרָכָה זִכְרוֹנוֹ שִׁמְעוֹן רַבִּי חָכָם, אֲדֻמִּים מוֹדָעוֹת נִדְבְּקוּ הַשְׁכֵּםבַּבֹּקֶר

מִלְחָמָה לְאוֹת אָדֹם חֶרֶב מְצֻיָּר הַמּוֹדָעוֹת וּבְתוֹךְ הַמְּקוֹמוֹת וּבְכָל הַשְּׁוָקִים בְּכָל וּגְדוֹלָיו הַמֶּלֶךְמִטַּעַם

יִשְׂרָאֵל בְּנֵי בַּחוּרֵי אֶת לְקַבֵּץ הִתְחִיל וְתֵכֶף בְּרִיטַנְיָיא. בְּמַמְלֶכֶת קוֹסְטַנְטִינָא מַמְלֶכֶת בְּמַמְלָכָה.מַמְלָכָה

בְּרִיטַנְיָיא עִם לְהִלָּחֵם לְמִלְחָמָהלָצֵאת. בֶּהָרִים לְמִדְבָּר וּמִמִּדְבָּר לְעִיר מֵעִיר אוֹתָם מַסִּיעִיןוְהָיוּ

הַצָּרוֹת וְהָיוּ וְצָרוֹת רָעוֹת רַבּוֹת מְצָאוּנוּ וְהָלְאָה אָז וּמִנִּי הַמִּלְחָמָה, קִשְׁרֵי מְקוֹם עַד הִגִּיעָם עַדוּבַגְּבָעוֹת

נֶגַע, בְּלֹא רֶגַע וְאֵין רָעָה בְּלֹא שָׁעָה וְאֵין חֲבֶרְתָּהּ פְּנֵי אֶת לְהַקְדִּים רוֹצָה אַחַת כָּל זוֹ אֶת זוֹדּוֹחֲקוֹת

וּגְזֵרוֹת קָשׁוֹת נִתְחַדְּשִׁים בְּכָל יוֹם נוֹסָף עַל יוֹם אֶתְמוֹל, וכו…

  1. ידעתם?:האםשהמקובל האלוקי בעל הסולם הכין תרופה למכה ,אולם רבני אירופה לא

הבינו זאת -!!!רבינו הקדוש בעל הסולם ,ראה ברוח קדשו כ -20 שנה קודם השואה את

גזירת ההשמדה ומסר נפשו ,צעק והתחנן בפני גדולי ישראל באירופה שיורו לתלמידהם

ללמוד הזוהר הקדוש ,אולם נדחו תחנוניו -בשנים תרע"ז –תרע"ט ,לאחר מלחמת העולם

הראשונה ,רץ הגה"ק רבינו יהודה לייב אשלג זצוקלה"ה בעל "הסולם "זי"ע ופנה לגדולי

ישראל באירופה והתחנן בפניהם שיורו לתלמידיהם וחסידיהם ללמוד הזוה"ק והוכיח הנכתב

בספה"ק על החיוב בלימוד הזוה"ק ,אך לצערנו דחו תחנוניו בתירוצים למיניהן ..בשנת תרע"ט

צעק הגאון הק 'הנ"ל שנגזרה הגזירה בשמים !!! והזהיררבינו מ"העננים השחורים "שעולים על

אירופה ואמר שנותנים לנו 20 שנה לברוח לארץ ישראל ששם לא יהיה חורבן !!!כששמעו

זאת החלו לכנות את הגאון הק 'הנ"ל "ציוני "ולא התייחסו לדבריו כראוי. -הכתובת היתה

כתובה על הקיר! -ועכשיו שוב כתובה -כמה עוד אפשר להתנהג כבת יענה? -עורו ישנים

מתרדמתכם עורו!

  1. ידעתם?:האםלמה 30.000 יהודים המערבי בכותלצעקו, וכו' מלך ה' ישראלשמע

צועקים ה' הוא האלוקים ולא יורדת אש מן השמים!!!! – למה?

דף 3 מתוך 8

3

  1. ידעתם?:האםלמה מאות ל אנשיםובשים וצ המערבי בכותל ואפר שקועקים ובוכים

ומשיח לא בא?!!!

  1. ידעתם?:האםלמה הגזירות אלפי ויש הפסיקו? לאהנוראות ויתומיםאלמנות, בזמן

קצר רח"ל, נאספו וילדים בחורים צעיריםאנשים – למה? למה?למה? – כתבהרשב"י

כבר את התשובה לפני 2000 שנה, בגלל שלא לומדים, דקה זוהר ביום!!!

  1. ידעתם?:האםש רח"ל. שנשפך דם כל על וחייב נה), (שבת ח"ו נתפס מוחה שלא מיכל ומה

עה"כ – איכה רבה המדרש דברינוראים ציון מבתויצא וזל"ק:, עבירה דבר רואין ישראל גדוליהיו

כן לכם עושה ואני שעה תבא הקב"ה להם אמר ממנו, פניהםוהופכים עכ"ל., וז"ל: (פכ"ט)ובאדר"נ

תורה דברי על כנחש ונוטרים נוקמים שאינם בעצמם בוזים שהם מפני זמנם בלא ת"ח מתים מהמפני

עכ"ל. שמים,ויראת שכתב מהראה מוהר"ר הגדול הלוחם סופרחיים חיים שערי הבהיר בספרו זצ"ל

( ודף' ע"ב) וז"ל:, מעשי על ד' יפקוד וכי חי, לכל מועד עת בבוא התוכחה מיום ואוי הדין מיוםאוי

כתוב: וימצא שיחופש אדם פעולות ועלאנוש ירא נדה, על עבר זה חסיד שבת, חלל זהצדיק

א על עבר זה קדוש ושעטנז, וטריפה נבילה על עבר זהאלקים איששת אמונה אנשי כל וישתוממו,

רשע. אלמוני פלוני באיש למחות בכחך הי' הלא בסערה: ד' ויענהו פעלו, תמים הצור הלאוישאלו

אשמו עליו פקדת ולא אותו זכרת לאמדוע עכ"ל.וכו' על ונוסיף כידבריו זה קדוש בשמיםיאמרו

יהודים מליון ששהרג זה וצדיק, ידו עלנהרגו וילדיםתינוקות בשואה זה וכל, מפנישלא למד

לימדולאאת סודות התורה. ובמבט מעמיק יוצא ל') תיקון מ"ג (תיקון הרשב"ימדברי "שכל מי

שאינו לומד את ספר הזוהר הקדוש ,הרי גורם הוא בזה ,לבזה חרב הרג ואבדן לעולם ,ואלו

עבירות שבין אדם לחבירו שאפילו יום הכפורים אינו מכפר עליהם ,ובאופן כזה אין באפשרותנו

לקיים "עד שירצה את חבירו "מחמת שנאבדו כבר רח"ל שכתב כמו, זוֹהַרבְּסֵפֶר

וְעוֹד, ה', סוֹד וּבְסֵפֶר וּמַצְלָא,מַגְנָא כָּתַבוְכֵן מְנַחֵם הַג"רהגוב"י.

זצ"ל הַלְפְּרִיןמֶענְכִין: תּוֹבְעִים הַגָּלוּת בִּזְמַן וְהַהֲרוּגִיםהָעֲנִיִּים

קַבָּלָה, לָמְדוּ שֶׁלֹּא חֲכָמִים הַתַּלְמִידֵי אֶת מַעְלָה שֶׁל דִּיןבְּבֵית

כָּךְ עַל אוֹתָםוּמַעֲנִישִׁים : חַיִּים' 'עֵץ עַל הגוב"י בַּעַל לְשׁוֹןוְזֶה

'איפה סִפְרוֹ עַל זצ"ל דוויק שָׁאוּל חַיִּים להג"ר שֶׁנָּתַן(בַּהַסְכָּמָה

שלימה' [ רבי הקדושהצדיק דוויק הכהן שאולחיים זי"ע,, גםמכונהה"שד"ה" ‏‏ י"ד

בחשוון ה'תרי"ח – בטבתד' ה'תרצ"ג היהרב ,דיין ו ישיבהראש של הראשי רבה, ארם

צובא שבסוריה ה ומגדולי,מקובלים בדורו]) . וְחָכְמַת נִסְתָּר לוֹמֵד שֶּׁאֵינוֹמִי

חִדּוּדִין חִדּוּדִין יֵעָשֶׂה וּבְשָׂרוֹ שַׂעֲרוֹתָיו תִּסְמַרְנָה הַזֹּהַר,סֵפֶר

וְהַמִּלְחָמוֹת, הַגְּזֵרוֹת דְּיִשְׂרָאֵל, עֲנִיּוּתָא כִּי לִבּוֹ עַלבְּהַעֲלוֹתוֹ

שֶׁל וּבַפָּמַלְיָא לָזֶה. גּוֹרֵם בְּעַצְמוֹ הוּא וְהַהֲרֵגוֹת,הַמְּשִׁיסוֹת

הֲרִיגָתוֹ, עַל וְהֶהָרוּג וְשִׁפְלוּתוֹ, דַּלּוּתוֹ עַל יְחַיְּבוּ הֶעָנִימַעְלָה

הַכִּפּוּרִים יוֹם גַּם אֲשֶׁר לַחֲבֵרוֹ. אָדָם שֶׁבֵּין חֲטָאִים נִקְרָא זֶהוְכָל

וְהַתּוֹכֵחָה הַדִּין מִיּוֹם לָנוּ אוֹי עֲלֵיהֶם, מְכַפֵּראֵין, עכ"ל. ואנו

שליחרקים ישראל גדולי כל של לְהַצָּלַת עם מִפְּצָצַתיִשְׂרָאֵל

שאמחז"ל, כְּמוֹאָטוֹם, מִדְרַשׁ סח, רמז, שׁוֹפְטִים יַלְקוּט נה,(שַׁבָּת

כ"ה), בְּמִכְתָּב חַיִּים חָפֵץ וְעַיֵּן נב. אֵיכָהרַבָּה כִּי לָדַעַתעָלָיו

זֶה. עַל וְשָׁלוֹם חַס וְיִתְבַּע הוּא,בְּנַפְשׁוֹ אֶת מְגַלֶּה הַקָּדוֹשׁ וְהַזּוֹהַר

הָאֱמֶת מִי נִמְנָה אִם עוֹשֵׂי מִצְוָה, וּמִתְקַבֵּץ וְאוֹמֵר מִי לַה' אֵלַי!!!

דף 4 מתוך 8

4

  1. ידעתם?:האם ב כתובמה וז"ל: ע"א), כ"ח (דף בראשית פרשת הקדושזוהר רבי

מסתכלין דלא עיינין וסתימים ליבא אטימין דאינון לעלמא ווי ואומר צועק יוחאי ברשמעון

דאורייתאברזא וכו'… עמה שנמצא רבנו למשה ולא בגלות לשכינה עוזריםולא וכו'…,

מלך ובמקדש עיי"ש, כנגדו, כולהו אלא עזר מצא לא ולאדם בתראה, בגלותא איתמרובגינה

מדבש), במתוק (הובאפירש, בגלות, למשה עזר שיהיו חכמים תלמידי מצא לאשהקב"ה

לתיקון לסייע התורה בסודות עוסקים שאינם לפי כנגדו, הם כאלו נחשבים כולםאלא

השכינה עיי"ש. עכ"ל, השכינה נגד אתם הרשב"י דברי את מפרסים לא שאתם בזה ואתם

הקדושה!!!

  1. ידעתם?:האם כי

כמו ישראל? עם את מצילים אתם הזוהר לימודבפרסום

ש הַמְּקֻבָּלהגה"צ אַשְׁלַג לֵיבּ יְהוּדָהרַבִּי סֵפֶר מְחַבֵּר בַּעַל

הַקָּדוֹשׁ הַזּוֹהַר עַלהַסֻּלָּם , ימ"ש הִיטְלֶער שֶׁמִּלְחֶמֶתרָאָה

הַקְּדוֹשָׁה לְאַרְצֵנוּ שֶׁתַּגִּיעַ מְאֹד וּפָחֲדוּ הָעוֹלָם, עַלפָּרְצָה

טַף זָקֵן וְעַד מִנַּעַר הַיְּהוּדִים כָּל אֶת וּלְאַבֵּד לַהֲרוֹגלְהַשְׁמִיד

ח"ו.וְנָשִׁים כּוֹתֵב יוֹחָאי בֶּן שִׁמְעוֹן וְרַבִּי הֱיוֹת אָמַר, כֵּןעַל

לְתַרְגֵּם הִתְחִיל מִגָּלוּתָא, יִפְקוּן דָּא בְּסִפְרָא הַקָּדוֹשׁ,בַּזֹּהַר

וְלִלְמֹד לְהָבִין יוּכַל יְהוּדִי שֶׁכָּל כְּדֵי הַקּוֹדֶשׁ בִּלְשׁוֹןהַזּוֹהַר

הַסֵּפֶר לָאוֹר שֶׁיָּצָא שֶׁבְּיוֹם וְאָמַר הַקָּדוֹשׁ, הַזּוֹהַראֶת

וְכָךְ גְּדוֹלָה, מַפָּלָה לָרָשָׁע יִהְיֶה הַקָּדוֹשׁ הַזּוֹהַר עַלהָרִאשׁוֹן

אָז הַזּוֹהַר, מִסֵּפֶר הָרִאשׁוֹן הַכְּרָךְ לָאוֹר שֶׁיָּצָא בְּיוֹםהָיָה

הִיטְלֶער שֶׁל הַמִּלְחָמָה וְנִגְמְרָה מַפָּלָה לְהָרָשָׁע לוֹהָיָה

ימ"ש. וְלֹא הִצְלִיחַ זְמָמוֹ לְהַגִּיעַ לְאַרְצֵנוּ הַקְּדוֹשָׁה.

  1. האם ידעתם?: שֶׁאָנוּ זְקוּקִים לְרַחֲמֵי שְׁמַיָּא, וְיֵשׁ כִּמְעַט אֶחָד וַחֲצִי בִּלְיוֹן עֲרָבִים שֶׁכֻּלָּם רוֹצִים

לְחַסֵּל אֶת 15 מִלְיוֹן יְהוּדִים ח"ו, וְאָנוּ בְּטוּחִים, שֶׁאִם יִלְמְדוּ אֶת הַזּוֹהַר הַקָּדוֹשׁ בְּכָל יוֹם וָיוֹם עֶשֶׂר

עַד 15 דַּקּוֹת, וְכָךְ כָּל אֶחָד יִגְמֹר כָּל הַזּוֹהַר בְּשָׁנָה אַחַת, בְּוַדַּאי נִנָּצֵל מֵחֶבְלֵי מָשִׁיחַ, כְּמוֹ שֶׁכָּתְבוּ

גְּדוֹלֵי הָרַבָּנִים שֶׁל חַבְרֵי הַבַּדַּ"ץ עֵדָה הַחֲרֵדִית בִּירוּשָׁלַיִם עיה"ק בִּשְׁנַת תרפ"א כְּהַבְטָחַת רַבִּי

שִׁמְעוֹן בֶּן יוֹחָאי ע"ה שֶׁבְּסִפְרָא דָּא יִפְקוּן מִן גָלוּתָא בְּרַחֲמֵי.

  1. ידעתם?:האם שֶׁבְּיוֹם

הַקָּדוֹשׁ הַזּוֹהַר סֵפֶר אֶת סִיְּמוּ הָעוֹלָמִי" הַזּוֹהַר "מִפְעָלשֶׁאַנְשֵׁי

הַשָּׁנָה, חָדְשֵׁי לי"ב כְּרָכִים בי"ב הַנִּדְפַּס הַיּוֹמִי, הַדַּף סֵדֶרלְפִי

בְּעַזָּה, יְצוּקָה עוֹפֶרֶת שֶׁל הַמִּלְחָמָה נִפְסְקָה מַמָּשׁ הַיּוֹםבְּאוֹתוֹ

(לְמִסְפָּרָם – טֵבֵת ח"י עַד כִּסְלֵו [מִל' שָׁנִים ג' לִפְנֵי טֵבֵתבְּחֹדֶשׁ

בֵּין 27 בְּדֵצֶמְבֶּר(2008 ) בכסלול' תשס" ט)ל-18 בינואר

  1. קָשָׁה בְּגָלוּת שֶׁהָיוּ אַחֲרֵי לְבֵיתָם, אֲנָשִׁים מִלְיוֹן וְחָזְרוּ)].

שָׁבוּעוֹת. כַּמָּהכְּבָר – בְּבֵית חָדָשׁ, בָּעִתּוֹן כָּתוּב, הָיָה שָׁבוּעַאַחַר

לְבֵית לְהַגִּיעַ צְרִיכִים הָיוּ הָעֲרָבִים שֶׁזָּרְקוּ הַטִּילִים שֶׁרֹבשֶׁמֶשׁ,

לְעֵרֶךְ אֲנָשִׁים כַּמָּה אֶצְלֵנוּ עָבְדוּ הָאֵלּוּ שָׁבוּעוֹת הַשָּׁלֹשׁ וְכָלשֶׁמֶשׁ,

דף 5 מתוך 8

5

26-30 לַלִּמּוּד הַקָּדוֹשׁ הַזּוֹהַר אֶת לְסַדֵּר הֶפְסֵק, בְּלִי לְעֵת מֵעֵת

שֶׁמֶשׁ בֵּית כָּל אֶת שֶּׁהִצִּיל הַגָּדוֹל הַנֵּס לָנוּ נוֹדַע כָּךְ וְאַחַרהַיּוֹמִי,

הַיּוֹם בְּאוֹתוֹ הַקָּדוֹשׁ הַזּוֹהַר הַסֵּפֶר שֶׁבִּגְמַר כֵּן וְגַםמֵהַטִילִים,

שֶׁל לְמָקוֹם קָרוֹב אֶחָד טִיל רַק [וְהִגִּיעַ הַמִּלְחָמָה. נִגְמְרָהמַמָּשׁ

קָרָה שֶׁלֹּא גָּדוֹל נָס הָיָה וְגַם אָטוֹם, פְּצָצַת שָׁם שֶׁיֵּשׁ צְבָאִימַחֲנֶה

כְּלוּם]. מְאֹד גְּדוֹלִים נִסִּים הָיוּ יְצוּקָה עוֹפֶרֶת בְּמִלְחֶמֶתוְגַם

כַּיָּדוּעַ. הַדְפָּסַת יְדֵי עַל שֶׁקָּרוּ הַנִּגְלִים, הַנִּסִּים אֶת בְּעֵינֵינוּוְרָאִינוּ

כְּשֶׁעוֹסְקִים שֶׁרַק לָרַבִּים, אוֹתָם שֶׁחִלְּקוּ לִפְנֵי עוֹד הַזּוֹהַר,סִפְרֵי

בַּהֲפָצַת הַזּוֹהַר הַקָּדוֹשׁ יֵשׁ כְּבָר נִסִּים גְּלוּיִים

  1. ידעתם?:האם שתכתבושבזה

שלכם בעלון שבועכל, – השבוע פרשת על וזוהר הקדוש הזוהרסיפורי מספר מאדיופחתו

היתומים והאלמנות? ועם ישראל יזכה לשפע של רחמים וניסים וטובות גלויים.

  1. ידעתם?:האםאבל אנו מאמינים בנימאמינים צדיקים, כולם ועמך מוחלפת, תהא לא התורה שזאת,

דקה רק שלוקח ביום זוהר דף הפחות לכל וללמד ללמוד יתחילו וכולם עליון, מלאכי של לדבריהם ישמעווכולם

הָעֵדָה מִתּוֹךְ "הִבָּדְלוּ ה' מאת קורא וקול הדרדעים!!! האפיקורסים הם ומי הצדיקים הם מי לך יתוודע ובזהאחת,

(שמות לֵוִי" בְּנֵי כָּל אֵלָיו וַיֵּאָסְפוּ אֵלָי לַידֹוָד מִי וַיֹּאמֶר הַמַּחֲנֶה בְּשַׁעַר משֶׁה "וַיַּעֲמֹד כא), טז פרק (במדברהַזֹּאת" לב

הקדוש בזוהר שכתוב כמוכו),, הוא ברוך שהקדוש, ישראל את לגאול רוצה הגאולה לעת, אפשר אי אך

הקדושה השכינה עליהםשתשרה, ה' את דעה הארץ ומלאה ואז רב. הערב מיני כל מהם ויבדלו שיסתלקו עד

כמים סוֹף עַד מֵאִיר הָרַשְׁבִּ"י שֶׁתּוֹרַת דַוְוקָא, הַקָּדוֹשׁ זוֹהַר לִלְמוֹד אוֹתָנוּ מְצַוֶּה מְהֵימְנָא שֶׁהָרַעֲיָא וכמו מכסים, לים

הַדּוֹרוֹת, וְצָרִיךְ לִלְמוֹד וְלֹא לָתֶת מְנוּחָה לַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא עַד שֶׁיִּגְאָלֵנוּ

  1. ידעתם:האם ריט.), פִּנְחָס(זוֹהַר  תיכף ונגאלים ישראל זוכים אז הקדוש, הזוהר בלימוד יעסקוואם

ממשומיד (כסא יומיא" בסוף איגליא כד יתפרקון דילך חיבורא "ובהאי יוחאי בן שמעון לרבי אליהו שאמר כמו.

מלך תיקון מ"ג).

בְּ הָרַבָּנִים שֶׁעָשׂוּ הַשְּׁגִיאָה אֶת נַעֲשֶׂה לֹא וְרַבּוֹתַימוֹרַיאירופא שֶׁלֹּא

זַצַ"ל!!! הַסֻּלָּם בַּעַל הגה"צ בְּקוֹל לִשְׁמוֹעַרָצוּ למען כולנו נתאחד אלא

ולמען ישראל עם ולמען הקדושההשכינה בִּטּוּל הגזירות

וביטולוהאסונות הַיְּשִׁיבוֹת בְּנֵי גִּיּוּסגְּזֵירַת – אַחַתבְּדַקָּה

הַקָּדוֹשׁ זוֹהַרלִּימּוּד ישראל כלל של ובאהבה באחדות – לתקן

בריך קודשא אהבת נרבה חינם, שנאת של הקדמון החטאאת

הוא אורייתא וישראל

בואו ונתחבר להתאחדות הרבנים והקהילות תלמידי הרשב"י זיע"א

מי לה' אלי!!!

קללתו שאין יום לך אין המקדש בית שנחרב מיום חז"ל אמרוכבר

במדרש ואמרו מחבירו,מרובה המקדש בית נבנה שלא דורכל

ידו. על המקדש בית נחרב כאילובימיו אלא ירושלים חרבהולא

בעון שנאת חינם!

דף 6 מתוך 8

6

(זוה"ק), הוא, חד ואורייתא וישראל הוא בריךקודשא ונתבונן,בואו

שבשמים לאבינו בינינו העיקרי לפירוד גורםמה? היינואם

כמו ממש יהודי כל אוהבים היינו יתברך, בה' באמתמאמינים

יהודי, כל אוהב יתברךשהשם שיגרמו רוצה לא יהודי, כל שאוהבומי

השכינה צער שזהו עוד ומה וחס, חלילה ישראל, לעםאסונות

שכינה לוקה, רשע אם שאפילו במדרש: חז"ל שאמרו כמוהקדושה,

הרשב"י לנו גילה וכבר מזרועי. קלני מראשי קלני כנגדו, אומרתמה

הנוראות אסונות כל מה מפני ועוד), ל' תיקון זוהר (תיקוניזי"ע

זוהר לומדים ולא הסוד תורת ללמוד רוצים שלא מכיון זהשקוראים,

לתלמידים, שמים יראת אין ולזה נוראות, נורא ופוגמיםהקדוש,

חיים לעץ בהקדמה(מהרח"ו) אמונה, ואין,( יג ט' שער פנחסאמרי) ,

הנשמה, ותיקון לתשובה זוכיםלא( מ"ד אות באצבעמורה) ונשארים,

הלב,בטמטום( התניא לבעל שעריםמאה) מגיפות יש ובגללם,

ואסונות,( בהקדמה), פתייה, יהודה רבי הנ"ל, פנחסאמרי אנוואנא

באים שמים לרחמי אנו זקוקים כי יום, ילד מה יודע אתנו ואין,

מרובים, מבית ומחוץ תצפנו.

זי"ע הרשב"י תלמידי חברים באהבת מתאחדים אנו כןעל איןאשר

כדאיתא גמור ואחדות באהבה הם אלא חלילה, ופירוד קנאהביניהם

באדרא: תליא" בחביבותא"אנן, באילןואוחזים החיים, כדאיתא

וכן נשא) מהימנא (רעיאבזוה"ק ב'): פח, דף (שבת בגמרא אמרו

דמותא", סמא בה למשמאילים דחיי, סמא בה למיימינין רבא"דאמר

שם: רש"יופירשלמיימינים – לדעת וטרודים כחם, בכלעסוקים

סודה, כאדם המשתמש ביד ימינו שהיא עיקר, עכ"ל.

זוה"ק ללמוד לתלמידיהם ומורים זוה"ק שלומדיםאלו המימיניםהם

החיים בעץהאוחזים הדורות, וצדיקי קדושי של דרכם וממשיכי,

ולילך פניו להקביל חפץ זי"ע הגר"א רבינו אשר הקדושמהרמח"ל

לאיטליה, [מווילנא חיותו בחיים נמצא היה אם אליו, לקראתורגלי

מהלך כ של הגדול דין מהבית הקדושים הצדיקים וכל ברגל],שנתיים

( תרפ"א, משנת עיה"ק בירושלים זי"ע דיסקיןמהרי"ל19 לפני שנה

בארץ זוה"ק סיומי אלף לארגן חפצו אשר השניה), העולםמלחמת

וא הנוראים, האסונות את למנוע כדיובגולה, גםתם מהרי"להקדוש

אירופא, רבני בפני אז שהתחנן הסולם, בעל זי"ע,אשל"ג

את שיציל מה זה רק כי זוה"ק, ללמוד לתלמידיהם ויורושיתחזקו

השמים, מן לו וגילו שהורו כפי ישראל,עם ולא שמעו ולא(בכ"י),

אשר רח"ל, האיומה בשואה האיומים האסונות כל קרא ולזהאבו,

והבכיות התפילות את ראה כאשר זי"ע, אמת האמרי הקדושהצדיק

נסתרים, צדיקים עם הקדושים המקובלים שעשו הנוראיםוהתיקונים

דף 7 מתוך 8

7

אמר – זי"ע פתייה יהודה רבי האלוקי המקובל הקדוש מורינוובראשם

אפשר אי [אשר ובכיות תפילות וכאלה צדיקים כאלה לנו היה"שאילו

הסוד], תורת הקדוש זוהר לימוד בלי טהורה הלב לפנימיותלהגיע

רבבות ניצלים והיו הנוראה, השואה הייתה שלא בוודאיבאירופא,

ומיליוני יהודים, עכת"ד.

יְהוּדִים אֲלָפִים וּמֵאוֹת וְכוֹלְלִים שְׁיְשִׁיבוֹת כְּבָר שֶׁזָּכִינוּב"ה

בִּדְרָכָי לָלֶכֶת בְּיַחַדמִתְאַחֲדִים עולם גדולי כל שלהם זְיָ"ע,

עַל שָׁנָה כָּל סִיּוּם יַעֲשֶׂה יְהוּדִי שֶׁכָּל הַקָּדוֹשׁ, הַזוֹהַר אֶתלְהָפִיץ

הַשָּׁלוֹם עָלָיו רַבֵּינוּ שֶׁמשֶׁה וּכְמוֹ הַקָּדוֹשׁ, הַזוֹהַר סֵפֶרכָּל

דְּאִיהוּ דְּחַיֵּי, מֵאִילָנָא "לְמִטְעַם" יִשְׂרָאֵל דַּעֲתִידִין "וּבְגִיןהִבְטִיחַ:

הַזֹּהַר,סֵפֶר בְּרַחֲמֵי". גָּלוּתָא מִן בֵּיהּיִפְקוּן פֵּרוּשׁ: מִשּׁוּם

עַל הַזֹּהַר, סֵפֶר שֶׁהוּא הַחַיִּים מֵאִילַן לִטְעֹם יִשְׂרָאֵלשֶׁעֲתִידִים

יָדוֹ יֵצְאוּ מִן הַגָּלוּת בְּרַחֲמִים.

וְכָל בַּתּוֹרָה, וְנִתְקַדֵּשׁ הַגְּאוּלָה, לְמַעַן וְנִתְמַסֵר בּוֹאוֹ כֵּןעַל

כֵּן, עוֹשֶׂה אַתָּה וְאִם יוֹם, בְּכָל הַקָּדוֹשׁ זוֹהַר יִלְמְדוּיִשְׂרָאֵל

נִגָּאֵל, תֵּכֶף וּבְוַדַּאי הַבָּא, לָעוֹלָם לָךְ וָטוֹב הַזֶּה, בָּעוֹלָםאַשְׁרֶיךָ

שֶׁהַמָּשִׁיחַ הַמְאֻשָּׁרִים, הַזּוֹכִים מִן לִהְיוֹת שֶׁנִּזְכֶּה רָצוֹןוִיהִי

יְהוּדִים כֵּן, עַל הִגַּעְתִּי". "בִּזְכוּתְךָ – עָלֵינוּ יָעִיד וּבְעַצְמוֹבִּכְבוֹדוֹ

לְמַעַן מִדַקּוֹתֵיכֶם הַקְרִיבוּ שָׁמַיִם, לְשֵׁם לִמּוּד תְּנוּיְקָרִים,

לִפְדוּת לִגְרֹם לְיוֹצְרֵנוּ, רוּחַ נַחַת לַעֲשׂוֹת הַקְּדוֹשָׁה,הַשְּׁכִינָה

נַפְשֵׁנוּ, וְלִמְּדוּ בְּכָל יוֹם כמה דקות זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ.

"בִּזְכוּתְךָ הִגַּעְתִּי!, לְךָ יֵשׁ חֵלֶק בִּגְאֻלַּת הָעָם!"

וְאָמַר: צַדִּיק פַּעַםהִתְבַּטֵּא יִשְׂרָאֵל עַם הַמָּשִׁיחַ, מֶלֶךְבְּבוֹא

הַזֹּאת בָּעֵת וּשְׂמֵחִים, שָׂשִׂים הָעָם וּפְלֵיטַת לָךְ, וּבָאוּנִקְבְּצוּ

וְאֶחָד אֶחָד כָּל יִבְחָן הַטְּהוֹרוֹת בְּעֵינָיו הַמָּשִׁיחַ מֶלֶךְיִתְבּוֹנֵן

יָרִימוּ כֻּלָּם בְּאֶצְבָּעוֹ, וְיַרְאֶה יָדוֹ יָרִים לְפֶתַע מַעֲשָׂיו,לְפִי

אֶת הַמָּשִׁיחַ מֶלֶךְ יַשְׁמִיעַ אָז בַּמַּחֲזֶה, וְיַבִּיטוּ בִּפְלִיאָהעֵינֵיהֶם

"בִּזְכוּתְךָ מְסֻיָּם: יְהוּדִי עַל אֶצְבַּע בְּהַפְנוֹתוֹ וְיֹאמַר,קוֹלוֹ

יְהוּדִי כָּל עַל יַרְאֶה כָּךְ הָעָם!". בִּגְאֻלַּת חֵלֶק יֵשׁ לְךָהִגַּעְתִּי!,

וִיהוּדִי שֶׁפָּעַל לְמַעַן בִּיאָתוֹ.

שֶׁהַמָּשִׁיחַ הַמְּאֻשָּׁרִים, הַזּוֹכִים מִן לִהְיוֹת שֶׁנִּזְכֶּההַלְוַאי

" – עָלֵינוּ יָעִיד וּבְעַצְמוֹבִּכְבוֹדוֹ הִגַּעְתִּיבִּזְכוּתְךָ". יְהוּדִים כֵּן,עַל

דף 8 מתוך 8

8

לְמַעַן מִדַּקוֹתֵיכֶם הַקְרִיבוּ שָׁמַיִם, לְשֵׁם לִמּוּד תְּנוּיְקָרִים,

לִפְדוּת לִגְרֹם לְיוֹצְרֵנוּ, רוּחַ נַחַת לַעֲשׂוֹת הַקְּדוֹשָׁה,הַשְּׁכִינָה

בַּר שִׁמְעוֹן הָרַבִּי נְבוּאַת בָּנוּ שֶׁיְּקֻיַּם נִזְכֶּה כְּאֶחָד וְכֻלָּנוּנַפְשֵׁנוּ,

אִתְגָלֵיא דְּהַאי דָּרָא "זַכָּאָהיוֹחָאי בֵּיהּ "וּקְרָאתֶםוּבִסְגוּלָתוֹ

וְיִגְאָלֵנוּ, יָבוֹא בְּיוֹפְיוֹ מֶלֶךְ מְשִׁיחֵנוּ דָּוִד בֶּן עֵינֵינוּ, וְתֱחֶזֶנָהדְּרוֹר"

בְּ"עוֹז אֱל וְהָדָר" ח אֵ-ל זֹאת וּבִשְׂכַרֹקֵינוּ,ַ עָלָיו וְנָחָה חֶלְקֵינוּ,י

יִשְׂמַח וְאָז עָלֵינוּ, מַלְכוּתְךָ כְּבוֹד יְגַלֶּה מָגִנֵּנוּ, צוּרֵנוּ ה'רוּחַ

מַלְכֵּנוּ, בִּישׁוּעַת נַפְשֵׁנוּ, וְתָגֵללִבֵּינוּ, יַחַד כְּאֶחָד כֻּלָּנוּוְנֵלֵךְ

לְקַבֵּל אֶת אוֹר פְּנֵי מֶלֶךְ הַמָּשִׁיחַ בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ אָמֵן.

8 מתוך 8

קול-קורא-תוכחת-הזוהר.doc

פתח

1 מתוך 2 פריטים

מציג את קול-קורא-תוכחת-הזוהר.doc.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*