logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

מורה נבוכים לדור הגאולה- שאלות ותשובות בענין הזוהר

 

  קונטרס  מורה נבוכים זה יצא בעקבות הבילבול הגדול , וההסתרה שקיימת  בקרב תלמידים ואנשים תמימים וטובים ששומעים דעות סותרות בענין של  לימוד הזוהר, והגיע הזמן לעשות "סדר".

מאחר ועברנו כבר את הכל, ואנו  כבר בסוף המסע  של 6000 שנה, בדור האחרון, דור הגאולה, ורוצים ומשתוקקים לקבל את משיח צדקנו, איך נקבל אותו אם לא ע"י שפה של המשיח!  שפה של חכמת האמת  שהיא  "הדבדבן שבקצפת" , פנימיות התורה,   השפה של הגאולה- הזוהר הקדוש:

 מודעה אלישיב שטיינמן חדשה להמבשר 35מעודכן (1)

קונטרס מורה נבוכים לדור הגאולה: לחץ כאן:  מורה נבוכים לדור הגאולה – עיתון נתניה(2)

שירה וזמרא רבי שמעון 2 עברית

לקריאת הקונטרס לחץ כאן: 37 0R HAZOHAR

גילוי מרעיש על  גדול הדור הרב אלישיב שליט"א, שלמד זוהר בצעירותו

http://www.youtube.com/watch?v=Kf6tHO48DkA&feature=channel

 

 

אוֹר הַזֹּהַר

קוּנְטְרֶס

מוֹרֶה נְבוֹכִים – לְדוֹר הַגְּאוּלָה

(חֵלֶק א)

 

בּוֹ יְבֹאַר הָאַשְׁלָיָה וְהַהַסְתָּרָה הַנּוֹרָאָה שֶׁמְּצוּיִים בְּחוּרֵי הַיְּשִׁיבוֹת וְהַאַבְרֵכִים בִּהְיוֹתָם בְּתַרְדֵּמָה עֲמוּקָה, תַּחַת שְׁלִיטָה כוֹחוֹת הַסִּטְרָא אַחֲרָא שֶׁמּוֹנְעִים מֵהֶם אֶת לִּימּוּד הָאֱמֶת,  לִּימּוּד הַזוֹהַר הַקָּדוֹשׁ, לִּימּוּד שְׂפַת הַגְּאוּלָה, וּבִמְקוֹם זֹאת שְׁקוּעִים רַק בְּלִּימוּד חִיצוֹנִיּוּת הַתּוֹרָה, וּבְכָךְ מְחַזְּקִים אֶת חִיצוֹנִיּוּת הָעוֹלָם,  אֶת הָאַשְׁלָיָה, וְלָכֵן הָעוֹלָם זוֹעֵק מִיִּסּוּרִים,  כִּי אֵין לוֹ חַיִּים,  הוּא רַק פּוֹעֵל כְּגוּף לְלֹא נְשָׁמָה,  וְלָכֵן נוֹחֲתוֹת גְּזֵרוֹת קָשׁוֹת עַל עַם יִשְׂרָאֵל, כְּדֵי שֶׁנִּתְעוֹרֵר מֵהַתַּרְדֵּמָה, כִּי אָנוּ דּוֹר אַחֲרוֹן שֶׁל גְּאוּלָה שֶׁל פְּנִימִיּוּת הַתּוֹרָה, וּבָאנוּ כָּאן לָתֶת תְּרוּפָה לַשֶּׁקֶר, לְמַכְאוֹב הַגָּדוֹל, שֶׁכָּל הַתַּלְמִידֵי חֲכָמִים יִקְחוּ אַחֲרָיוּת אִישִׁית, כְּדֵי לְהַצִּיל אֶת עַם יִשְׂרָאֵל וְהָעוֹלָם כּוּלוֹ.

   

שְׁאֵלוֹת וּתְשׁוּבוֹת מֵעַם יִשְׂרָאֵל
עַל לִּמּוּד הַזוֹהַר הַקָּדוֹשׁ

גִּלּוּי הָאֱמֶת לַאֲמִיתָּה!!!

א. שְׁאֵלָה: מַדּוּעַ לֹא שָׁמָעְנוּ עַד הַיּוֹם מִגְּדוֹלֵי יִשְׂרָאֵל עַל חוֹבַת לִּימּוּד זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ? תְּשׁוּבָה: טָעוּת גָּדוֹל בְּיָדְךָ, עוֹד בִּשְׁנַת תרפ"א יָצְאוּ גְּדוֹלֵי יִשְׂרָאֵל בד"ץ שֶׁל הַצַּדִּיקִים הַגְּדוֹלִים שֶׁל רַבִּי יְהוֹשֻׁעַ לֵיבּ דִיסְקִין זצ"ל, וְחָתְמוּ עַל זֶה כָּל הַגְּדוֹלִים דְּאָז, וְאַחַר כָּךְ חָתְמוּ הָעֵדָה הַחֲרֵדִית בִּירוּשָׁלַיִם עיה"ק בִּשְׁנַת תשס"ב-ח, וְעוֹד גְּדוֹלֵי יִשְׂרָאֵל, וְיָצְאוּ הַרְבֵּה סְפָרִים עִם חֲתִימוֹת שֶׁל רוֹב גְּדוֹלֵי הָאַשְׁכְּנַזִּים וְהַסְּפָרַדִּים. וּבְסֵפֶר "אוֹר הַזּוֹהַר", "גְּדוֹלֵי יִשְׂרָאֵל וְהַזֹּהַר", "מְאוֹרוֹת הַזּוֹהַר" וְעוֹד, מוּבָאִים יוֹתֵר מֵאֶלֶף צַדִּיקִים. וְאִם לֹא שָׁמַעְתָּ? סִימָן שֶׁהָרַב שֶׁלְּךָ מֵהָעֶרֶב רַב וְלֹא גִּילָה לְךָ אֶת הָאֱמֶת.

ב. שְׁאֵלָה: מִי אוֹמֵר שֶׁאֵלּוּ שֶׁאֵינָם לוֹמְדִים זוֹהַר גּוֹרְמִים לְעַכֵּב אֶת הַמָּשִׁיחַ? בְּתִקּוּן ל' כָּתַב (הַכִּסֵּא מֶלֶךְ), וְזֶ"לְ: כַּמָּה גָּדוֹל חִיּוּב עַל תַּלְמִיד חָכָם לִלְמֹד קַבָּלָה. וְעָנְשָׁם כַּמָּה גָּדוֹל אִם אֵינָם לוֹמְדִים קַבָּלָה, וְגוֹרֵם אֹרֶךְ גָּלוּתָא כִּי הֵם מְעַכְּבִים הַגְּאֻלָּה רַחֲמָנָא לִיצְלַן, כִּי יַעֲשֶׂה בְּשָׁעָה אַחַת בְּלִמּוּד הַקַּבָּלָה מַה שֶּׁלֹּא נַעֲשֶׂה בְּלִמּוּד חֹדֶשׁ יָמִים בִּפְשָׁטֵי הַתּוֹרָה, כִּי גָּדוֹל כֹּחָהּ לְקָרֵב הַגְּאֻלָּה.

ג. שְׁאֵלָה: מִי אוֹמֵר שֶׁכָּל אֵלּוּ שֶׁלֹּא הוֹרוּ לִלְמוֹד זוֹהַר אֲשֵׁמִים עַל שֵׁשׁ מִלְיוֹן יְהוּדִים, וְעַל כָּל הַפִּיגוּעִים שֶׁנַּעֲשׂוּ עַד הַיּוֹם? תְּשׁוּבָה: יָדוּעַ שֶׁבַּעַל הַסֻּלָּם זצ"ל עֶשְׂרִים שָׁנָה לִפְנֵי מִלְחֶמֶת הָעוֹלָם, הָלַךְ לְָרַבָּנִים וְרָאשֵׁי יְשִׁיבוֹת, וְהוֹדִיעַ לָהֶם שֶׁגְּזֵירָה גְּדוֹלָה נֶּחְתְּמָה עַל כְּלַל יִשְׂרָאֵל, חֵלֶק גָּדוֹל מִכְלַל יִשְׂרָאֵל יִמָּחֲקוּ מִן הָעוֹלָם רח"ל, וְהוֹסִיף דִּבְרֵי הָרַמְחַ"ל הַיְּדוּעִים שֶׁרַק לִמּוּד הַזּוֹהַר הַקָּדוֹשׁ יָכוֹל לְהַצִּילֵנוּ מִן הַגְּזֵרוֹת הָרָעוֹת רח"ל. עַל כֵּן הָעֵצָה הִיא, שֶׁכָּל רַב וְרֹאשׁ יְשִׁיבָה יוֹרֶה לְכָּל יְהוּדִי לִלְמֹד זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ. וְלֹא שָׁמְעוּ בְּקוֹלוֹ! – אַחַר כָּךְ פָּרְצָה מִלְחָמָה גְּדוֹלָה וְנְהָרְגוּ 6-7 מִלְיוֹן יְהוּדִים, כָּעֵת אֲנִי שׁוֹאֵל אֶת אוֹתָהּ הַשְּׁאֵלָה שֶׁמַּקְשָׁה הַגְּמָרָא בְּמַסֶּכֶת שַׁבָּת (נה) מִי הָרַג אוֹתָם? – יָדוּעַ מַאֲמָר חז"ל (שַׁבָּת דַּף נ"ה עַמּוּד א') אָמְרָה מִדַּת הַדִּין לִפְנֵי הקב"ה, רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם מַה נִשְׁתַּנּוּ אֵלּוּ מֵאֵלּוּ. אָמַר לוֹ הַלָּלוּ צַדִּיקִים גְּמוּרִים וְהַלָּלוּ רְשָׁעִים גְּמוּרִים. אָמְרָה לְפָנָיו, רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם הָיָה בְּיָדָם לִמְחוֹת וְלֹא מִחוּ, ואכמ"ל. – וּלְפִי דִּבְרֵי חז"ל אֵלּוּ הָרַבָּנִים וְהָרָאשֵׁי יְשִׁיבוֹת אֲשֵׁמִים עַל כָּל הַשִּׁשָּׁה מִלְיוֹן יְהוּדִים שֶׁנֶּהֶרְגוּ שֶׁנִּשְׁחֲטוּ עַל קִדּוּשׁ הַשֵּׁם!!! שֶׁהָיָה בְּיָדָם לוֹמַר לַּצִּבּוּר לִלְמֹד זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ וְנִתְעַצְּלוּ וְלֹא אָמְרוּ, וְזֶה הָאֱמֶת לַאֲמִתּוֹ, וְכָתַבְתִּי עַל הָעִנְיָן הַזֶּה סֵפֶר שָׁלֵם "מִצְוַת הַתּוֹכָחָה". וכן כתב הגוב"י הגאון רבי מנחם מענכין הלפרין זצ"ל, הָעֲנִיִּים וְהַהֲרוּגִים בִּזְמַן הַגָּלוּת תּוֹבְעִים בְּבֵיִת דִּין שֶׁל מַעְלָה אֶת הַתַּלְמִידֵי חֲכָמִים שֶׁלֹּא לָמְדוּ קַבָּלָה, וּמַעֲנִישִׁים אוֹתָם עַל כָּךְ, וְזֶה לָשׁוֹן בָּעַל הגוב"י עַל עֵץ הַחַיִּים: מִי שֶׁאֵינוֹ לוֹמֵד נִסְתָּר וְחָכְמַת סֵפֶר הַזּוֹהַר תִּסָמַרְנָה שַׂעֲרוֹתָיו וּבְשָׂרוֹ יֵעָשֶׂה חִדּוּדִין חִדּוּדִין בְּהֵעָלוֹתוֹ עַל לִבּוֹ כִּי עַנְיוּתָא דְּיִשְׂרָאֵל, הַגְּזֵרוֹת וְהַמִּלְחָמוֹת המשסות וְהַהַרוּגוֹת הוּא בְּעַצְמוֹ הַגּוֹרֵם לָזֶה, וּבַפָּמַלְיָא שֶׁל מַעְלָה הֶעָנִי יְחַיְּבוּ עַל דַּלּוּתוֹ וְשִׁפְלוּתוֹ, וְהֶהָרוּג עַל הֲרִיגָתוֹ, וְכָל זֶה נִקְרָא חֹטִאים בֵּין אָדָם לַחֲבֵרוֹ, עַל שֶׁיּוֹם הַכִּפּוּרִים אֵין מְכַפֵּר עֲלֵיהֶם, אוֹי לָנוּ מִיּוֹם הַדִּין וְהַתּוֹכֵחָה, עכ"ל. (וּכְמוֹ כֵּן הַיּוֹם יִתְבְּעוּ אֶת כָּל הָאַדְמוֹרִי"ם וְהָרַבָּנִים וְרָאשֵׁי יְשִׁיבוֹת עַל שֶׁלֹּא עָשׂוּ כְּלוּם לְהַצָּלַת יִשְׂרָאֵל מִפְּצָצַת אָטוּם, כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב בְּמַסֶּכֶת שַׁבָּת (נ"ה) יַלְקוּט שׁוֹפְטִים, וְעַיֵּן חָפֵץ חַיִּים (בְּמִכְתָּב כ"ה), וז"ל: "עָלָיו לָדַעַת כִּי בְּנַפְשׁוֹ הוּא וְיִתָּבַע ח"ו עַל זֶה").

ד. שְׁאֵלָה: מִי אוֹמֵר שֶׁאִם נִלְמַד זוֹהַר נִנָּצֵל? תְּשׁוּבָה: מֹשֶׁה רַבֵּנוּ וְהָרַשְׁבִּ"י אוֹמְרִים, כִּי הַזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ הוּא כְּמוֹ תֵּבַת נֹחַ שֶׁאֵלּוּ שֶׁיִּלְמְדוּ יִנָּצְלוּ מֵחֶבְלֵי מָשִׁיחַ, וְהָרַמְחַ"ל הַקָּדוֹשׁ אוֹמֵר לָנוּ, שֶׁרַק בָּזֶה תָּלוּי סוֹד הַצָּלַת עַם יִשְׂרָאֵל בַּדּוֹר הָאַחֲרוֹן וּגְאוּלָתוֹ, בְּכֹחַ וּסְגֻלַּת לִמּוּד הַזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ, וְזֶה לְשׁוֹנוֹ הַקָּדוֹשׁ: "בְּרִיחַת רַבִּי שִׁמְעוֹן בַּר יוֹחַאי עָשְׂתָה עִנְיַן הַתֵּבָה", וְכֻלָּנוּ נִבְרַח לַתֵּבָה הַזֹּאת וְנִנָּצֵל.

ה. שְׁאֵלָה: לָמָּה הָרַב שֶׁלִּי לֹא הוֹרָה לִי שֶּׁעָלַי לִלְמוֹד זוֹהַר? תְּשׁוּבָה: א. קֹדֶם תָּדוּן אֶת רַבְּךָ לְכַף זְכוּת שֶׁהוּא תִּינוֹק שֶּׁנִּשְׁבָּה, וְאִם לֹא לָמַד מֵאַיִן יֵדַע? [לְמָשָׁל אִם תֵלֵךְ לַקִּבּוּץ וְתִצְעַק "שַׁבָּת", הֵם לֹא יָבִינוּ מַה אַתָּה רוֹצֶה מֵהֶם, הֵם מֵעוֹלָם לֹא שָׁמְעוּ מַה זֶה שַׁבָּת] ב. יִתָּכֵן שֶׁלֹּא שָׁמַע וְלֹא רָאָה אֶת הַסֵּפֶר "אוֹר הַזּוֹהַר" מֵאֶלֶף צַדִּיקִים "עֶרְכָּהּ שֶׁל שָׁעָה", וּ"גְדוֹלֵי יִשְׂרָאֵל וְהַזֹּהַר", שֶׁיּוֹתֵר מֵאֶלֶף צַדִּיקִים אוֹמְרִים שֶׁכָּל יְהוּדִי וַאֲפִילוּ רָשָׁע צָרִיךְ לִלְמֹד זוֹהַר! – עֵצָה בְּיָדְךָ, תָּבִיא לוֹ אֶת הַסְּפָרִים שֶׁיִּרְאֶה מַה אוֹמֵר לָנוּ מֹשֶׁה רַבֵּנוּ וְכָל הַצַּדִּיקִים הַבָּאִים אַחֲרָיו, ב"ה יוֹתֵר מֵאֶלֶף, וְהָאַחֲרוֹנִים הַחֵפֶץ חַיִּים הֶחָזוֹן אִישׁ, וְאַחֲרוֹן אַחֲרוֹן חָבִיב רַבִּי חַיִּים קַנְיֵבְסְקִי שְׁלִיטָ"א. וְאִם אַחֲרֵי כָּל זֶה, הָרַב שֶׁלְּךָ מִתְנַגֵּד בְּלִמּוּד הַזּוֹהַר, אָז הוּא פָּשׁוּט מֵרַבָּנֵי הָעֶרֶב רַב זֶרַע עֲמָלֵק שֵׁדִּין רוּחִין וְלִילִין שֶׁהָרַשְׁבָּ"א כָּתַב עֲלֵיהֶם שֶׁהֵם מִזֶּרַע עֲמָלֵק שֵׁדִּין רוּחִין וְלִילִין (שו"ת הָרַשְׁבָּ"א סימן תי"ד, ספר הרזים, כתבי האריז"ל והם מזיקין את הבריות). וְצָרִיךְ לַעֲזֹב אֶת הַבֵּית הַכְּנֶסֶת וְלֹא לִשְׁמוֹעַ תּוֹרָה מִפִּיו. רְאֵה מַה שֶׁכָּתוּב הַ"פְּרִי יִצְחָק" עַל סֵפֶר יְצִירָה: הַסַּ"ם מֵסִית לִבְנֵי הָאָדָם בְּכַמָּה טַעֲנוֹת מְזֻיָּפוֹת שֶׁלֹּא יִתְעַסְּקוּ בְּסוֹדוֹת הַתּוֹרָה. וְזֶה לְשׁוֹן הַסֵּפֶר "פְּרִי יִצְחָק" עַל סֵפֶר יְצִירָה (הקדמה): "הַס"ם שֶׁהוּא עֲמָלֵק כְּשֶׁהוּא רוֹאֶה שֶׁבְּנֵי אָדָם רוֹצִים לַעֲסֹק גַּם כֵּן בְּסוֹדוֹת הַתּוֹרָה, אָז הוּא גּוֹרֵם כַּמָּה סִבּוֹת וּמְנִיעוֹת לָאָדָם, וְתָמִיד הוּא מֵסִית לִבְנֵי הָאָדָם בְּכַמָּה טַעֲנוֹת מְזֻיָּפוֹת שֶׁלֹּא יִתְעַסְּקוּ בְּסוֹדוֹת הַתּוֹרָה, וְעַל יְדֵי כֵן יִהְיֶה לוֹ תְּקוּמָה שֶׁאֵין נִמְחָה שְׁמוֹ".

ו. שְׁאֵלָה: רֹאשׁ הַכּוֹלֵל שֶׁלִּי אֵינוֹ מַרְשֶׁה לִלְמֹד זוֹהַר בַּכּוֹלֵל, מַה אֶפְשָׁר לַעֲשׂוֹת? תְּשׁוּבָה: לְהַרְאוֹת לְרֹאשׁ הַכּוֹלֵל כָּל מַה שֶׁכָּתְבוּ הָאֶלֶף צַדִּיקִים, וְאִם אַחַר כָּךְ לֹא יֹאמַר לִלְמֹד זוֹהַר, מַשְׁמַע שֶׁהוּא פָּשׁוּט רָשָׁע וְכוֹפֵר בָּעִקָּר וְאֶפִּיקוֹרֶס גָּמוּר לְפִי הָרַמְבַּ"ם ז"ל, וְלֹא מַאֲמִין בי"ג עִקָּרִים וְלֹא יָקוּם לִתְחִיַּת הַמֵּתִים. לֹא מַאֲמִין בְּאַנִי מַאֲמִין וְ-י"ג עִקְּרֵי אֱמוּנָה. וְהוּא לֹא מְחַפֵּשׂ הַתַּכְלִית שֶׁלְּךָ כְּמוֹ שֶׁכָּתַב הַגְרָ"א: בְּלִי לִמּוּד הַסּוֹד לֹא מְבִינִים אֶת הַפְּשַׁט. וְזֶה לְשׁוֹן הַגְּרָ"א (אבן שלמה פ"ח): "כָּל זְמַן שֶׁאֵינוֹ מֵבִין הַסּוֹד אֲפִילוּ הַפְּשָׁט אֵינוֹ בָּרוּר בְּיָדוֹ. מִי שֶׁהָיָה יָכוֹל לְהַשִּׂיג סוֹדוֹת הַתּוֹרָה וְהוּא לֹא הִשְׁתַּדֵּל לְהַשִּׂיגָן נִידוֹן בְּדִינִים קָשִׁים רַחְמָנָא לִצְלָן. פְּנִימִיּוּת הַתּוֹרָה הוּא חַיִּים לִפְנִימִיּוּת הַגּוּף שֶׁהוּא הַנֶּפֶשׁ, וְהַחִיצוֹנִיּוּת לְחִיצוֹנִיּוּת הַגּוּף, וְהָעוֹסְקִים בְּרֶמֶז וְסוֹד אֵין יֵצֶר הָרָע יָכוֹל לְהִתְגָּרוֹת בָּהֶם, וְעִקַּר הַגְּאֻלָּה תִּהְיֶה בְּלִמּוּד חָכְמַת קַבָּלָה".

מוֹרַי וְרַבּוֹתַי, אַחִים יְקָרִים, בּוֹאוּ וְנִתְאַחֵד כֻּלָּנוּ בַּחֲבוּרַת 70,000 וְנִפְעָל שֶׁכָּל יְהוּדִי וִיהוּדִי יִלְמַד זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ בְּכָל יוֹם וּלְאַרְגֵּן בְּכָל בֵּית הַמִּדְרָשׁ וְכוֹלֵל שֶׁיִּלְמְדוּ זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ, וְכָל אֶחָד יְחַלֵּק לְכָל מָקוֹם סִפְרֵי הִתְעוֹרְרוּת לְלִמּוּד הַזּוֹהַר הַקָּדוֹשׁ,

 וְעַתָּה שַׁעֲרֵי תֵּרוּצִים נִנְעֲלוּ, וְכֻלָּם מְקַיְּמִים בְּשִׂמְחָה אֶת רְצוֹן הַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ.

אֶפְשָׁר לְקַבֵּל בְּחִנָּם אֶת הַסְּפָרִים – הֵן סִפְרֵי הִתְעוֹרְרוּת וְהֵן תִּקּוּנֵי זוֹהַר, בְּאִרְגוּן מִפְעָל הַזּוֹהַר הָעוֹלָמִי
 בְּבֵית שֶׁמֶשׁ:
.0548-436784

לקבלת 250.000 קבצים של ספרים ועוד, בחנם:

www.ha-zohar.info

www.ha-zohar.com

http://theholy-zohar.blogspot.com/

 

מוסדות אוהל הרשב"י מירון  ת.ד. 612 בני ברק טל: 03-5784413 / פקס: 03-578-4480 מייל: [email protected]
 מפעל הזוהר העולמי טל: 0548436784  

שֶׁלֹּא תַּגִּידוּ לֹא יָדָעְנוּ! שֶׁלֹּא תֹּאמְרוּ לֹא יָכֹלְנוּ!

העולם עומד בפני מלחמה עולמית

 

הורונו רבותינו שמלחמה עולמית היא אתחלתא של הגאולה הסופית, ספר הזוהר היא תיבת נח (זוהר ח"ג קנג ע"ב).

רוץ והיכנס למקלט, החל ללמוד ספר הזוהר. למגזרים שונים באוכלסיה, כגון: כל עובדי בנק ישראל, הסתדרות המורים, הסתדרות המהנדסים, הסתדרות הרופאים, הסתדרות הקבלנים, בעלי מניות.

לקבלת ספרים בחינם: 03-5784413

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*