מכתב הפיגועים- למה זה קורה לנו?
לכבוד חברת מזכי הרבים העולמי, מפעל הזוהר העולמי, ובמיוחד לנשיא המפעל כ"ק האדמו"ר מהאלמין שליט"א
אחרי דרך מבוא השלום,
הנני כותב לכם את המכתב הזה אחרי הפיגועים הנוראיים שהתרחשו במשך השבועות האחרונים, ובפרט אחרי הפיגוע בתוך בית הכנסת שכמה ממתפללי בית הכנסת באמצע תפילתם נרצחו על ידי בני עולה ה' ישמרנו ויצילנו ויאמר די לצרותינו.
כל אחד מתחיל לחשוב מיד על מה עשה ה' ככה, מה ה' רוצה מאיתנו שנעשה, ובפרט הציבור החרדי שבפיגועים האחרונים עיקר הנספים הם יהודים החרדים לדבר ה',
לכן אמרתי לכתוב לכם כמה דברים,
- איתא בספרים הקדושים עוון הנורא של דיבור בבית הכנסת באמצע התפילה או באמצע קדיש, ובפרט באמצע שמונה עשרה וחזרת הש"ץ וקריאת התורה, ואני יודע שכ"ק האדמו"ר הוציא ופירסם מאות ואלפים קול קורא'ס בנושא הזה, בענין קדושת בית הכנסת והמסתעף, לכן הנני מבקש ומתחנן מהאדמו"ר שליט"א שיתחיל ביתר שאת וביתר עז, לפרסם את גודל הענין בשמירת בית הכנסת, מן הסתם כל הדברים כבר ערוכים וצריך רק להוציאם לאור.
- לחזק את ענין לימוד הזוהר שמן הסתם כל הרבנים יגידו שזה חבלי משיח, ואנחנו כבר בעקבתא דמשיחא, ולכן יש צרות רבות כמו דאיתא בספרים הקדושים שלפני בוא המשיח יהיו צרות רבות, אבל אין הם יודעים מה עשוי להציל אותנו מהצרות, וזה לימוד הזוהר הקדוש וכמו שהעיד הרעיא מהימנא בספרא דא יפקון מן גלותא ברחמי, ולכן דוקא עתה בעת צרה הזאת צריך לפרסם ביתר שאת את ענין לימוד הזוהר הקדוש שכולם יתחילו ויתמידו ללמוד וזה מה שיציל אותנו מבני ישמעאל הארורים.כמה אותות צריכים עוד משמים כדי להתחיל בלימוד הזוהר הקדוש, יותר טוב שכולם יתחילו ללמוד הזוהר עכשיו מאשר עוד פיגועים ועוד צרות צריך לפרסם שכל מי שילמד זוהר יש לו ביטוח, ביטוח חיים שהוא ינצל מכל הצרות המתרגשות ובאות לעולם.
ואני תפילה שיהיה להאדמו"ר שליט"א כח לעשות את כל זה ויזכה את הרבים, ויזכה למאמר חז"ל כל המציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם מלא.
תודה רבה ובשורות טובות
הצלחה וסיעתא דשמיא בכל הענינים
הכו"ח בכל הכבוד הראוי א.כ. ראה"כ בגבעת שאול בירושלים
הורידו למחשב ולימדו ב"אוצר הזוהר הקדוש"
בלחיצת כפתור
אוצר הזוהר1 | ספר הזוהר הקדוש | פתח אליהו | תיקון מ"ח בראשית תמן | תיקון מ"ג
אוצר חכמת הזוהר 2 -104 ספרים | ספרא דצניעותא | תיקוני הזוהר | אדרא רבא | אדרא זוטא
| אוצר חכמת הזוהר 3 105-144 | הערב רב וכל המסתעף | עלוני "אור הזוהר"
| זוהר "חוק לישראל" | ספר " שכר ועונש"
בשעה טובה ומוצלחת יצא לאור ספר זוהר תורה המחולק ל354 ימי השנה ולפרשיות השנה,
לחצו כאן והצטרפו ללומדי זוהר הקדוש!
בשעה טובה ומוצלחת יצא לאור ספר זוהר תורה המחולק ל354 ימי השנה ולפרשיות השנה,
לחצו כאן והצטרפו ללומדי זוהר הקדוש!
http://www.zohar-1.com/books/tora/
לפי פרשות
http://www.zohar-1.com/books/tora/list.asp
הַלּוֹמֵד דף אחד בזוהר הקדוש – מֵבִיא גְּאוּלָה לָעוֹלָם
שְׂכַר הַגָּדוֹל שֶׁמְּקַבֵּל כָּל אֶחָד בְּהִשְׁתַּתְּפוּתוֹ עִם מִלְיוֹן הַיְהוּדִים לוֹמְדֵי הַתִּקּוּן הַזֶּה, הוּא כָּךְ:
א. כָּל יִשְׂרָאֵל נִכְנָסִים לְתוֹךְ סֻכַּת הָרַשְׁבִּ”י הַמֵּגֵן הָרָאשִׁי וְהָאֲמִתִּי לְכָל הַדּוֹר כֻּלּוֹ, כַּנֶּאֱמַר (תְּהִלִּים ק”מ ח’) “סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי בְּיוֹם נָשֶׁק”. וְאָמְרוּ חז”ל (יְרוּשַׁלְמִי יְבָמוֹת דַּף ח’), בְּיוֹם נָשֶׁק זֶהוּ יוֹם בֹּא גּוֹג. – ב. יְהוּדִים זִכְרוּ!!! כְּמוֹ נֹחַ בִּשְׁעָתוֹ עַכְשָׁו הַתֵּבָה פְּתוּחָה וְכֻלָּם יְכוֹלִים לְהִכָּנֵס, נָא לְהִזְדָּרֵז לִפְנֵי הַמַּבּוּל. שֶׁהַזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ הוּא תֵּבַת נֹחַ הַמַּצִילָה שֶׁל הַדּוֹר. – ג. כָּל הַמִּשְׁתַּתֵּף בַּלִּמּוּד הַקָּדוֹשׁ הַזֶּה יקַבֵּל שָׂכָר עָצוּם כְּנֶגֶד כֻּלָּם כַּמְּבֹאָר לְהַלָּן. – ד. כָּל אֶחָד יִרְאֶה לְקַיֵּם מַאֲמָר חֲזַ”ל, גָּדוֹל הַמְּעָשֶׂה יוֹתֵר מִן הָעוֹשֶׂה, שֶׁעֲלֵיהֶם הָעוֹלָם עוֹמֵד, וִיקַבֵּל כַּמָּה חוֹבְרוֹת שֶׁרוֹצֶה לְחַלֵּק בְּחִנָּם, כְּדֵי שֶׁיְּזַכֶּה וִיחַלֵּק סִפְרֵי זוֹהַר בְּחִינָם לַחֲבֵרָיו וּבְנֵי מִשְׁפַּחְתּוֹ הַקְּרוֹבִים וְהָרְחוֹקִים, וִיקַבֵּל שָׂכָר כְּנֶגֶד כֻּלָּם, וּכְאִלּוּ בְּרָאָם כַּמְּבֹאָר בְּזוֹהַר (תְּרוּמָה קכ”ח:) וּבְסֵפֶר חֲסִידִים ובגר”א, וְעוֹד.
סוֹד הַמָשִׁיחַ לדף זוהר ביום לָתֶת כְּלֵי נֶשֶׁק וְעֶרְכַּת מָגֵן לְכָל יְהוּדִי בַּאֲשֶׁר הוּא שָׁם, לְהַצְלָחַת עַם יִשְׂרָאֵל לְעִלּוּי שְׁכִינַת עוּזֵּנוּ, וּלְהִיגָלוֹת כְּבוֹד מַלְכוּתוֹ עָלֵינוּ, בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ יָשׁוּב יְרַחֲמֵנוּ יִרְאוּ עֵינֵנוּ וְיִשְׂמַח לִבֵּנוּ בְּהִגָּלוֹת מְשִׁיחַ צִדְקֵנוּ בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ אָמֵן.
וְכָל הַמִּשְׁתַּתֵּף בלימוד הקדוש הַזֶה של דף היומי של זוהר תורה מְקַבֵּל כָּל אֶחָד וְאֶחָד מֵהֶם שְׂכַר כְּאִילוּ לָמַד 1.5E+26= (1,500,000,000,000,000,000,000,000,000) דפי זוהר הַקָּדוֹשׁ,
הַמְעוּנְיָן לְהִשְׁתַּתֵּף וְלִזְכּוֹת לִזְכֻיּוֹת עֲצוּמוֹת "עַיִן לֹא רָאֲתָה אֱלֹקִים זוּלָתֶךָ” – טֶל:0527-651911.
כל אחד מישראל שילמד/יקרא, ביחד שבטי ישראל כָּל אֶחָד וְאֶחָד מֵהַלּוֹמְדִים מְקַבֵּל אֶת הַשָּׂכָר וְהַזְּכֻיּוֹת שֶׁל כָּל מִלְיוֹן לוֹמְדֵי הזוהר הקדוש (שד"ח, וְעוֹד). בִּזְמַן לִמּוּד דקה אחת נוחל עלום הבא וטועם טעם גן עדן עוד כאן בעולם הזה.
לימוד דף אחד מתיקוני זוהר שווה 10 דפי זוהר (הגר"א), וְכָל אֶחָד שֶׁמִּשְׁתַּתֵּף בַּחֲבוּרַת הלימוד הקדוש הזה [שיוצא במליון עותקים בס"ד] יֵשׁ לוֹ שְׂכַר מיליון לומדי הדף הזה שהם 10 מיליון דפי זוהר (שד"ח), וּמוּכְפַל בְּסַךְ הָאֲנָשִׁים שֶׁמִּתְחַבֵּר אֲלֵיהֶם כְּדִבְרֵי הַבְּאֵר מַיִם חַיִּים (פ' תְּרוּמָה כ"י), כלומר 10 מליון כפול מליון = כפול 15 מליון יהודים שיש בעולם (ספר חסידים) =1.5E+20(1,500,000,000,000,000,000,000) דפי זוהר, וְעוֹד כָּפוּל 1000 הֵם מְזַכֵּי הָרַבִּים הַסּוֹעֲדִים אֶת הַשְּׁכִינָה וְנִקְרָאִים שָׂרֵי נַפְתָּלִי (מד"ר שיה"ש פָּרָשָׁה ח' פִּסְקָה טז, זֹהַר ח"ב דף קכ.), 1.5E+23(1,500,000,000,000,000,000,000,000) וּבְמִנְיַן עוֹד כָּפוּל אֶלֶף שבכל עשרה השכינה שורה ומה שנותנים משמים באלף נותנים (זוֹהַ"ק וַיֵּצֵא), = 1.5E+26= (1,500,000,000,000,000,000,000,000,000) דפי זוהר!!! [הַהֶסְבֵּר עַל הַחֶשְׁבּוֹן הַנַּ"ל רְאֵה בְּכֹחַ הַזוֹהַר חלקים 1-7]. וּבַזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ שִׁיר הַשִּׁירִים כָּתַב שֶׁכָּל הַשָּׂכָר בַּאֲלָפִים שֶׁנּוֹתְנִים מִשָּׁמַיִם זֶה בְּאֹפֶן רָגִיל, אֲבָל הַצַּדִּיקִים לוֹמְדֵי הַזּוֹהַר הַקָּדוֹשׁ הַדְּבֵקִים בְּתוֹרַת הַסּוֹד תּוֹרַת הָרַשְׁבִּ”י, עֲלֵיהֶם אוֹמֵר הַכָּתוּב (יְשַׁעְיָה ס”ד ג’) “עַיִן לֹא רָאָתָה אֱלֹהִים זוּלָתְךָ יַעֲשֶׂה לִמְחַכֵּה לוֹ”, וְאֵין קֵץ לִשְׂכָרָם, וְאֵין כָּל בְּרִיָּה שֶׁיּוּכַל לְשַׁעֵר זֹאת… (וְעַיֵּן כּוֹחַ הַזּוֹהַר חֲלָקִים א-ז, שִׂמְחַת הָרַשְׁבִּ”י, וְעוֹד).
בְּסֵפֶר הַתִּקּוּנִים תִּקּוּן ל' (דַּף ע"ג:). וְזֶ"לְ: בלשון הקודש: הַנָּתִיב הַשֵּׁנִי,א וְרוּחַ אֱלֹהִי"םב מְרַחֶפֶת עַל פְּנֵי הַמָּיִם (בראשית א ב), מַה זֶּה וְרוּחַ? אֶלָּא בְּוַדַּאי בִּזְמַן שֶׁהַשְּׁכִינָה יוֹרֶדֶת לַגָּלוּת, הָרוּחַ הַזּוֹ נוֹשֶׁבֶת עַל אוֹתָם שֶׁמִּתְעַסְּקִים בַּתּוֹרָה, מִשּׁוּם שֶׁהַשְּׁכִינָה נִמְצֵאת בֵּינֵיהֶם, וְהָרוּחַ הַזּוֹ נַעֲשֵׂית קוֹל, וְתֹאמַר כָּךְ: אוֹתָם יְשֵׁנִים שֶׁשֵּׁנָה בִנְחִירֵיהֶם, סְתוּמֵי הָעֵינַיִםג וַאֲטוּמֵי הַלֵּבד, קוּמוּ וְהִתְעוֹרְרוּ אֶל הַשְּׁכִינָה, שֶׁיֵּשׁ לָכֶם לֵב בְּלִי הַשְׂכֵּל לָדַעַת אוֹתָהּ, וְהִיא בֵינֵיכֶם. וְסוֹד הַדָּבָר – קוֹל אוֹמֵר קְרָא, (ישעיה מ ו), כְּמוֹ קְרָא נָא הֲיֵשׁ עוֹנֶךָ וְאֶל מִי מִקְּדוֹשִׁים תִּפְנֶה, וְהִיא אוֹמֶרֶת מָה אֶקְרָא, כָּל הַבָּשָׂר חָצִירה, הַכֹּל הֵם כִּבְהֵמוֹת שֶׁאוֹכְלוֹת חָצִיר, וְכָל חַסְדּוֹ כְּצִיץ הַשָּׂדֶה, כָּל הַחֶסֶד שֶׁעוֹשִׂים, עוֹשִׂים לְעַצְמָם. וַאֲפִלּוּ כָּל אֵלּוּ שֶׁמִּשְׁתַּדְּלִים בַּתּוֹרָה, כָּל חֶסֶד שֶׁעוֹשִׂים – לְעַצְמָם עוֹשִׂיםו. בְּאוֹתוֹ זְמַן וַיִּזְכֹּר כִּי בָשָׂר הֵמָּה רוּחַ הוֹלֵךְ וְלֹא יָשׁוּב (תהלים עח לט) לְעוֹלָם, וְזוֹהִי רוּחוֹ שֶׁל מָשִׁיחַ, אוֹי לָהֶם מִי שֶׁגּוֹרְמִים שֶׁיֵּלֵךְ לוֹ מִן הָעוֹלָם וְלֹא יָשׁוּב לְעוֹלָם, שֶׁאֵלּוּ הֵם שֶׁעוֹשִׂים אֶת הַתּוֹרָה יַבָּשָׁהז, וְלֹא רוֹצִים לְהִשְׁתַּדֵּל בְּחָכְמַת הַקַּבָּלָהח, וְגוֹרְמִים שֶׁמִּסְתַּלֵּק מַעְיַן הַחָכְמָה, שֶׁהִיא י' מִמֶּנָּה, וְנִשְׁאֶרֶת ב' יְבֵשָׁהט, אוֹי לָהֶם שֶׁגּוֹרְמִים עֲנִיּוּת וְחֶרֶב וּבִזָּה וְהֶרֶג וְאַבְדָן בָּעוֹלָם, וְהָרוּחַ הַזּוֹ שֶׁמִּסְתַּלֶּקֶת הִיא רוּחַ הַמָּשִׁיחַ, כְּמוֹ שֶׁנִּתְבָּאֵר, וְהִיא רוּחַ הַקֹּדֶשׁ, וְהִיא רוּחַ חָכְמָהי וּבִינָה רוּחַ עֵצָה וּגְבוּרָה, רוּחַ דַּעַת וְיִרְאַת יהו"ה, (ישעיה יא ב).
א. מ-ל"ב נתיבות חכמה. ב. וְרוּחַ היא השכינה המנשבת עַל אוֹתָם שֶׁמִּתְעַסְּקִים בַּתּוֹרָה. והקול זה קוב"ה המצטער על שכינתו. ג. שסתומות עיני שכליהם! ד. וגם אטומים לבם מלהתבונן! ה. עשב השדה, מאכל בהמה, וכתב הגר"א, רוצה לומר דאין מי שיענה לה (להשכינה)… בעקבות משיחא… "וְאַבִּיט וְאֵין עֹזֵר וְאֶשְׁתּוֹמֵם וְאֵין סוֹמֵךְ". ו. לטובת נפשם ולהנאתם, ואינם מתכוונים לכוונה השלמה הזאת, ולא מבקשים על עילוי הכבוד וגאולתן של ישראל. שהרי אי אפשר לכבוד העליון להתרבות אלא בגאולתן של ישראל וברבוי כבודם שזה תלוי בזה באמת'! (רמח"ל). ז. ובאילנא דחיי ע"פ הגר"א 'שֶׁאֵלּוּ הֵם שֶׁעוֹשִׂים אֶת הַתּוֹרָה 'יַבָּשָׁה' שרצונו לומר 'יְבֵשָׁה'. ועי"ז "רָאִיתִי אֶת הָאָרֶץ וְהִנֵּה תֹהוּ וָבֹהוּ וכו" דהיינו שבהתרשלותם מלעסוק בחכמת הקבלה הם פוגמים בכבוד התורה, ולכן מעלה הקדוש ברוך הוא עליהם בחינה של ביטול תורה דבגיניה כל הצרות הללו באים. כמו שאמרו בשבת (לג.): 'בעוון ביטול תורה חרב וביזה רבה, ודבר ובצורת בא, ובני אדם אוכלין ואינן שבעין…דכתיב: "וְהֵבֵאתִי עֲלֵיכֶם חֶרֶב נֹקֶמֶת נְקַם בְּרִית" ואין ברית אלא תורה שנאמר: "אִם לֹא בְרִיתִי יוֹמָם וָלָיְלָה". ח. כָּתַב בְּכִּסֵּא מֶלֶךְ (שם), כַּמָּה גָּדוֹל חִיּוּב עַל תַּלְמִיד חָכָם לִלְמֹד קַבָּלָה. וְעָנְשָׁם כַּמָּה גָּדוֹל אִם אֵינָם לוֹמְדִים קַבָּלָה, וְגוֹרֵם אֹרֶךְ גָּלוּתָא, כִּי הֵם מְעַכְּבִים הַגְּאֻלָּה רַחֲמָנָא לִיצְלַן, כִּי יַעֲשֶׂה בְּשָׁעָה אַחַת בְּלִמּוּד הַקַּבָּלָה, מַה שֶׁלֹּא יַעֲשֶׂה בְּלִמּוּד חֹדֶשׁ יָמִים בִּפְשָׁטֵי הַתּוֹרָה, כִּי גָּדוֹל כֹּחָהּ לְקָרֵב הַגְּאֻלָּה. ט. אר לחי ראי, עיקר תיקון השכינה על ידי עסק התורה הוא בלימוד חכמת הקבלה, נמצא אם כן שאלו שלומדים רק פשטי התורה נראה שאין רוצים לרחם על השכינה ולתקנה!. ובביאור הגר"א כוונת המאמר לרמוז שהשכינה כביכול 'יְשֵׁנָה' בזמן הגלות כאשר התורה שבעל פה שלומדים למטה היא בלא רזין דאורייתא. י. הביאורים מס' ביאור הגר"א, כסא מלך, באל"ר, מתוק מדבק, אילנא דחיי.
סְגוּלָה גְּדוֹלָה לִקְרֹא בְּכָל יוֹם זוֹהַר הַקָדוֹשׁ תִּקּוּן ל', שֶׁהוּא אֶחָד מִשִּׁבְעִים הַתִּקּוּנִים שֶׁכָּתַב אוֹר הָעוֹלָם הַתַּנָּא הָאֱלֹקִי רַבִּי שִׁמְעוֹן בַּר יוֹחַאי ע"ה. – וְאֵלּוּ הֵן הַמַּעֲלוֹת לְכָל אָדָם מִיִּשְׂרָאֵל שֶׁיִּקְרָא תִּקּוּן זֶה מִדֵּי יוֹם וּבִפְרָט אִם יֹאמַר אוֹתוֹ לְאַחַר הַתְּפִלָּה: יָרוּם מַזָּלוֹ, יַצְלִיחַ בְּכָל דְּרָכָיו. שָׁלוֹם בַּיִת, זִיווּגִים הֲגוּנִים, יִּזְכֶּה לְשֶׁפַע רוּחָנִי וְגַשְׁמִי, כֹּל אוֹיְבָיו יִפְּלוּ תַּחְתָּיו. זוֹכֶה וּמְתֻקָּן נַפְשׁוֹ רוּחוֹ וְנִשְׁמָתוֹ. יִּזְכֶּה לְיִרְאַת שָׁמַיִם. יִּזְכֶּה לַאֲרִיכוּת יָמִים וּשְׁנַיִם עִם בָּנָיו. יִּזְכֶּה לְעוֹלָם הַבָּא, וְעַל יָדוֹ תָּבוֹא הַגְּאוּלָּה בְּרַחֲמִים גְּדוֹלִים (סוד ה').
אני שומע רק זוהר הקדוש"
"באוטו אני שומע רק זוהר הקדוש" "כתוב:שמוע אשמע-אני שומע את הזוהר הקדוש" "אני שומע זוהר הקדוש-אני שומע פנינים ומרגליות"
אור האמת – חלק א' גדולי ישראל מכל החוגים שעוררו על לימוד הזוהר (לפי סדר הא-ב) קדמונים – ראשונים – אחרונים – גדולי החסידות – גדולי ליטא – גדולי הספרדים – גדולי דורינו- ספרים
קדמונים
- משה רבינו
- אליהו הנביא זכור לטוב
- רבי שמעון בר יוחאי זצ”ל
- ראשונים
- רבינו אהרן הלוי (בעל ספר החנוך זצ"ל)
- רבינו בחיי זצ"ל
- רבי יהודה החסיד (בעל ספר חסידים זצ"ל)
- רבי יוסף בן אברהם ג'יקטילה (בעל שערי אורה זצ"ל)
- רבי משה בן נחמן (הרמב"ן זצ"ל)
- רבי שלמה בן אברהם אדרת הרשב"א זצ"ל
- אחרונים
- רבי דוד בן שלמה אבן זמרא (הרדב"ז זצ"ל)
- רבי אברהם בן מרדכי אזולאי (בעל אור החמה זצ"ל)
- רבי אליהו די-ווידאש (בעל ראשית חכמה זצ"ל)
- רבי אלעזר אזכרי (בעל החרדים זצ"ל)
- גורי האריז"ל
- רבי חיים ויטאל זצ”ל
- רבי יהונתן אייבשיץ (בעל יערות דבש זצ"ל)
- רבי יוסף קארו (בעל השולחן ערוך זצ"ל)
- רבי יעקב קאפיל זצ"ל
- רבי יעקב צמח זצ"ל
- רבי יצחק דלטאש זצ"ל
- רבי יצחק לוריא האריז"ל
- רבי ישעיה בן אברהם הלוי הורוביץ (בעל השל"ה הקדוש זצ"ל)
- רבי מאיר פאפריש זצ”ל
- רבי משה קורדובירו (הרמ"ק זצ”ל)
- רבי משה זכותא (הרמ"ז זצ”ל)
- רבי משה חיים לוצאטו (הרמח"ל זצ"ל)
- רבי משה בן יוסף טראני (המבי"ט זצ"ל)
- רבי נתן שפירא (בעל מגלה עמקות זצ"ל)
- רבי שבתי מראשקוב זצ"ל
- הבית דין מאמסטרדם
- גדולי החסידות
- רבי אברהם ווינברג (בעל יסוד העבודה מסלונים זצ"ל)
- רבי אברהם טכאריק זצ”ל
- רבי אברהם יהושע העשיל מאפטא (בעל אוהב ישראל זצ”ל)
- רבי אברהם יעקב פרידמן מסאדיגורא זצ”ל
- רבי אברהם שמחה הורביץ מבארניב זצ"ל
- רבי אהרן מקרלין זצ"ל
- רבי אורי מסטרעליסק זצ"ל
- רבי אליעזר צבי מקאמרנא זצ"ל
- רבי אלימלך מליז'נסק (בעל נועם אלימלך זצ”ל)
- רבי אשר מסטולין זצ"ל
- רבי בנימין זאב מסלאנים זצ"ל ורבי יוסף מנעמירוב זצ"ל (בספר וכוחא רבה)
- רבי ברוך ממזיבוז זצ”ל
- רבי גרשון העניך ליינער מראדזין (בעל זהר הרקיע זצ”ל)
- רבי הלל ליכטנשטיין מקאלאמאייע זצ”ל
- רבי הלל מפאריטש זצ"ל
- רבי זאב וואלף (בעל אור המאיר מזיטאמיר זצ"ל)
- רבי חיים אלעזר שפירא ממונקאטש (בעל מנחת אלעזר זצ”ל)
- רבי חיים האלברשטאם מצאנז (בעל דברי חיים זצ"ל)
- רבי חיים הכהן זצ”ל
- רבי חיים מטשערנאוויץ (באר מים חיים זי"ע)
- רבי חיים צבי עהרנרייך (בעל קצה המטה זצ"ל)
- רבי חנוך העניך מאלכסנדר זצ"ל
- רבי חנוך העניך (בעל הלב שמח מאלעסק זצ"ל)
- רבי יהודה אריה לייב אלתר (בעל השפת אמת מגוד זצ"ל)
- רבי יחיאל מיכל מזלוטשוב זצ”ל
- רבי יעקב יוסף מפולנאה (בעל תולדות יעקב יוסף זצ"ל)
- רבי ישראל (בעל שם טוב זצ"ל)
- רבי ישראל המגיד מקאזניץ (בעל עבודת ישראל זצ"ל)
- רבי ישראל שפירא מבלאזוב זצ”ל
- רבי יעקב יוסף מסקווירא זצ”ל
- רבי יעקב קטינא (בעל רחמי האב זצ"ל)
- רבי יצחק אייזיק יהודה יחיאל ספרין מקומרנא זצ"ל
- רבי יצחק אייזיק מהומיל זצ"ל
- רבי יצחק אייזיק מזידיטשוב
- רבי יצחק בן רבי נתן מברסלב זצ"ל
- רבי יצחק מסקווירא זצ”ל
- רבי ירחמיאל ישראל יצחק דנציגר (בעל ישמח ישראל מאלכסנדר זצ"ל)
- רבי ישראל מטשורטקוב זצ"ל
- רבי ישראל פרידמן מרוזין זצ”ל
- רבי ישראל דוב מוילעדניק זצ”ל (שארית ישראל)
- רבי מאיר בן רבי אהרן שורץ זצ”ל מפידהייץ
- רבי מנחם מענדל מרימאנאוו (בעל מנחם ציון זצ"ל)
- רבי מרדכי מטשערנאביל זצ"ל
- רבי מנחם נחום מטשרנוביל (בעל מאור עינים זצ”ל)
- רבי מנחם מנדל מורגנשטרן מקוצק זצ”ל
- רבי מנחם מנדל שניאורסן (בעל הצמח צדק מליובאוויטש זצ"ל)
- רבי מנחם מנדל שניאורסן (אדמו"ר האחרון מליובאוויטש זצ"ל)
- רבי מסאטאנאב זצ"ל
- רבי משה חיים אפרים מסדילקוב (בעל דגל מחנה אפרים זצ”ל)
- רבי משה גרינוואלד מחוסט (בעל ערוגת הבשם זצ"ל)
- רבי משה טייטלבוים (מאיהעל בעל ישמח משה זצ"ל)
- רבי משולם פייבוש מזבאריז (בעל יושר דברי אמת זצ"ל)
- רבי נחמן מברסלב זצ”ל
- רבי נחמן מטולטשין זצ"ל
- רבי נתן מברסלב זצ"ל
- רבי פנחס מקאריץ זצ"ל
- רבי צבי אלימלך שפירא מדינוב (בעל בני יששכר זצ"ל)
- רבי צבי הירש איכנשטיין מזידיטשוב (בעל עטרת צבי
- זצ"ל)
- רבי צבי הירש האראוויץ מבאקשעוויץ זצ"ל
- רבי צבי הירש מנדבורנה (בעל צמח ה' לצבי זצ"ל)
- רבי צבי הירש שפירא (בעל דרכי תשובה ממונקאטש זצ"ל)
- רבי צדוק הכהן מלובלין זצ"ל
- רבי קלונימוס קלמן (בעל המאור ושמש זצ"ל)
- רבי שבתי בן יעקב יצחק ליפשיץ (בעל סגלת ישראל זצ"ל)
- רבי שלמה ברוך מבודפסט זצ"ל
- רבי שלמה שלימל זצ"ל
- רבי שמואל העליר (גאב"ד צפת זצ”ל)
- רבי שמחה בונם מפשיסחא זצ"ל
- רבי שניאור זלמן מלאדי (אדמור הזקן בעל התניא זצ”ל)
- גדולי ליטא
- רבי אפרים זלמן מרגליות מבראד )בעל המטה אפרים זצ”ל(
- רבי אליהו מוילנא הגר"א זצ"ל
- רבי אלכסנדר זיסקינד מהוראדנא (בעל יסוד ושרש העבודה זצ"ל)
- רבי יוסף בן שלמה מפוז'ין זצ”ל
- רבי יעקב מליסא (בעל חוות דעת זצ”ל)
- רבי יצחק אייזיק חבר (בעל פתחי שערים זצ"ל)
- רבי ישראל מאיר הכהן מראדין (בעל החפץ חיים זצ"ל)
- רבי פנחס אליהו הורוביץ מווילנא (בעל "ספר הברית" זצ"ל)
- גדולי ספרדים
- רבי אברהם אזולאי (בעל חסד לאברהם זצ”ל)
- רבי אברהם איסטרולסה זצ"ל
- רבי אברהם כלפון זצ”ל
- רבי אליהו בן אמוזג זצ"ל
- רבי אליהו בן סולימן מאני (בעל כסא אליהו זצ”ל)
- רבי אליעזר בר יצחק פאפו (בעל פלא יועץ זצ”ל)
- רבי אליעזר בר שם טוב פאפו (בעל דמשק אליעזר זצ”ל)
- רבי חיים חורי זצ”ל
- רבי חיים יוסף דוד אזולאי (החיד"א זצ”ל)
- רבי חיים פלאג'י זצ”ל
- רבי חיים בן עטר (בעל אור החיים הקדוש זצ"ל)
- רבי יהודה אלקלעי זצ"ל
- רבי יהודה פתייה (בעל בית לחם יהודה זצ"ל)
- רבי יהודה חייט (בעל מנחת יהודה זצ"ל)
- רבי יוסף אירגס (בעל שומר אמונים הקדמון זצ"ל)
- רבי יוסף חיים (בעל בן איש חי זצ”ל)
- רבי יעקב אנהורי זצ"ל
- רבי יצחק בן צבי אשכנזי
- רבי יצחק בר ישעיה עטיה זצ"ל
- רבי משה בסולה זצ"ל
- רבי שלום בן משה בוזגלו (בעל כסא מלך זצ"ל)
- רבי שלום עגיב (בעל באר לחי זצ"ל)
- רבי שלמה אלישיב (בעל הלשם זצ"ל)
- רבי שמעון לביא (בעל כתם פז ובעל המחבר השיר בר יוחאי זצ”ל)
- גדולי דורינו
- רבי אברהם בן יעקב הכהן (בעל סגלות ותפלות זצ"ל)
- רבי אברהם יצחק הכהן קוק זצ"ל
- רבי אברהם י. מונסה שליט"א
- רבי אברהם יצחק אולמן (חבר הבד"ץ שליט"א)
- רבי אהרן ראטה (בעל שומר אמונים זצ"ל)
- הרב אליהו הלוי ינאי
- רבי בנימין ראבינאוויטש (חבר הבד"ץ זצ”ל)
- רבי בניהו יששכר שמואלי (ראש ישיבת המקובלים היכלא דרשב"י ירושלים שליט"א)
- רבי ברוך צבי מושקוביץ זצ"ל
- רבי גבריאל צינער (בעל נטעי גבריאל שליט"א)
- רבי דניאל פריש (בעל מתוק מדבש זצ”ל)
- הגאונים הצדיקים חברי בית דין צדק העדה החרדית תשס"ב
- הגאונים הצדיקים חברי בית דין צדק העדה החרדית תשס"ד
- רבי חיים שמואל בהגאון הצדיק רבי אליהו לאפיאן זצ”ל
- רבי יהודה אשלג (בעל הסולם זצ”ל)
- רבי יהודה שנפלד שליט"א
- רבי יואל טייטלבוים מסאטמאר זצ”ל
- רבי יוסף חיים זוננפלד הראב"ד זצ"ל
- רבי יוסף ישר זצ"ל
- רבי יוסף ליברמן (ראש מתיבתא כולל שומרי החומות שליט"א)
- רבי יחזקאל שרגא משינאוו (בעל דברי יחזקאל זצ"ל)
- רבי יחזקאל שרגא ליפשיץ האלברשטאם מסטראפקוב זצ”ל
- רבי יצחק טוביה ווייס גאב"ד ירושלים שליט"א
- רבי יצחק יעקב ווייס (הגאב"ד פוסק הדור בעל מנחת יצחק זצ”ל)
- רבי יצחק כדורי זצ"ל
- רבי יחיאל פישל אייזנבאך זצ”ל
- רבי יעקב מאיר שכטר שליט"א
- רבי יעקב ישראל לוגאסי שליט"א
- רבי יעקב משה הלל (ראש מתיבתא אהבת שלום שליט"א)
- רבי יקותיאל יהודה האלברשטאם (מצאנז-קלויזנבורג זצ”ל)
- רבי ישעיה אשר זעליג מרגליות זצ”ל
- רבני ירושלים שנת תרפ"א
- רבי ישראל משה דושינסקיא זצ”ל
- רבי ישראל יעקב פישר זצ”ל
- הרב כלפון משה הכהן טוניס
- רבי משה אריה פריינד (הגאב"ד ירושלים זצ”ל)
- רבי מאיר בראנדסדארפער (חבר הבד"ץ זצ”ל)
- הרב מרדכי סגרון
- רבי מרדכי שמואל אשכנזי (ראב"ד כפר חב"ד)
- רבי משה הלברשטאם (חבר הבד"ץ זצ”ל)
- רבי משה שטרנבוך (ראב"ד ירושלים שליט"א)
- רבי משולם פייש סג"ל לאווי (האדמו"ר מטאהש שליט"א)
- רבי עובדיה יוסף (בעל שו"ת יבי"א ושו"ת יחו"ד שליט"א)
- רבי ראובן אלבז שליט"א
- רבי רפאל בלום מקאשוי (בעל שו"ת ברכות שמים זצ”ל)
- רבי שלום יהודה גראס (בעל שמירת המצות והכשרות, גאב"ד ואדמו"ר האלמין שליט"א)
- רבי שלום מאסקאוויטש (בעל דעת שלום משאץ זצ"ל)
- רבי שמואל הורוביץ (בעל ימי שמואל זצ”ל)
- רבי שמואל הלוי וואזנער (פוסק הדור בעל שבט הלוי שליט"א)
- ספרים
- ספר אברהם במחזה
- ספר אור יצחק
- ספר אור ישרים מירא דכיא
- ספר אור יקר
- ספר אור לישרים
- ספר אורה ושמחה
- ספר ארץ נושנת
- ספר באר לחי רואי
- ספר בית אשר
- ספר בנין יוסף
- ספר בנין שלמה
- ספר ברית מנוחה
- ספר דבר יום ביומו
- ספר דברי יהודה
- ספר דברי יעקב
- ספר דורש טוב
- ספר דרך אר"ץ (מנהגי יהודי ארם צובה)
- ספר דרכי ציון
- ספר הדרת מלך
- ספר הנהגות ישרות (מתלמיד הבעל שם טוב זצ"ל)
- ספר הקנה
- ספר הקנה הגדול
- ספר הפליאה
- ספר התקונים דפוס ליוורנו
- ספר ויקהל משה
- ספר זהר דפוס מנטובה
- ספר זכירה לחיים
- ספר חגי ומועדי ישראל
- ספר חות יאיר
- ספר חיים שאל
- ספר טהרת הקדש הקדמון
- ספר טעמי המנהגים
- ספר יוחסין השלם
- ספר יסוד יוסף
- ספרי יראים
- ספר ירים משה משפט הבה"ת
- שו"ת ישכיל עבדי
- ספר כגן הירק
- ספר לקוטים יקרים
- ספר מאירות עינים
- ספר מאיר לעולם
- ספר מבוא לחכמת הקבלה
- ספר מבשר צדק
- ספר מסילות חכמה
- ספר מעבר יבק
- ספר מעין גנים
- ספר מעשי אמת (לתלמיד החוזה מלובלין זצ"ל)
- ספר מצרף לחכמה
- ספר מקדש מלך
- ספר סדר היום
- ספר נופת צופים
- ספר סוד השם ליראיו
- ספר סדור פסח כהלכתו
- ספר סמא דחיי
- ספר עמוד העבודה
- ספר עמק המלך
- קונטרס עץ החיים
- ספר עשר קדשות
- ספר פי חכם
- שאלות ותשובות פרחי כהנה
- ספר פרי קדש הלולים
- ספר קהלת יעקב (לבעל מלא הרועים זצ"ל)
- ספר קהלות יעקב
- ספר קול בוכים
- ספר שאלות ותשובות דביר
- ספר שלום ירושלים
- ספר שלחן ערוך הרב (הלכות תלמוד תורה)
- ספר תיקון ליל הושענא רבה
- ספר תקוני זהר דפוס בילוגראדו "הערב רב ימחקו מהעולם""כל רב שלא אומר ללמוד זוהר – תברחו ממנו""רב ומוהל שלא לומד זוהר, הוא מין וכופר בעיקר, תברחו ממנו, הוא יקלקל לך את הילד לעולם ועד""בחור שלא לומד זוהר תברחו ממנו""ראש ישיבה שלא לומד זוהר, ולא אומר לבחורים ללמוד זוהר, הוא אפיקורס וכופר בעיקר, תברחו מהישיבה""ביהמ"ד שהרב לא אומר ללמוד זוהר, הרב מין וכופר בעיקר, תברחו ממנו, אל תתנו לו פרוטה אחת, כי הוא ערב רב וקליפת עמלק"
- "תזהרו ותתרחקו מהערב רב"
- הדרכה לגרושה
- הדרכה לרוקה ולגרושה
- הדרגה לכל אדם למצוא רב כראוי ולהתרחק ממנהיגים של שקר
- הדרכה לגרוש
- כללי השתדלות לרוק וכן לגרוש לבדוק ולבחור את בת הזוג הראויה לו
- "מציאת הזווג"
- תפילות
- קונטרס 43 מאמרים יקרים ומיוחדים שיזכה האדם לבטוח בה' בכל מצבי החיים בפרט בעת צרה
- 43 מקומת בתנ"ך פסוקי תפילה לאל יתברך שיזכה האדם לבטוח בו תמיד. אמן
- כה דברי המלקט לאל בתוך כל שיראל. ידידיה בן שרה