מבצע חסר תקדים, שבע"ה יחיש את הגאולה , בו התחייבו מפעל הזוהר העולמי בירושלים
בשיתוף אוהל הרשב"י במירון, להחדיר את לימוד הזוהר הקדוש בכל בית ובית בישראל.
לקריאה / הורדה של ספר הזוהר, לחץ כאן:
http://ha-zohar.net/ZOHAR_70_LHK-TZAD.htm
להצטרפות והרשמה לקבוצות קריאה של סיום הזוהר לחץ כאן:
http://zohar-ahaim.com/PAGE144.asp
– להצטרפות והרשמה לקבוצות סיום הזהר באמצעות הפייסבוק לחץ כאן:
לרשימת של 70 איש שקיבלו על עצמם להתאחד ולקרוא את הזוהר הקדוש: לחץ כאן: רשימה 70-1.pdf הרב יוחנן
לקריאה של קונטרס שמחת הזוהר , עלון מס' 35 לחץ כאן: עלון הזוהר 35
לקריאה של קונטרס מסיימי הזוהר, עלון מס' 36 לחץ כאן: עלון הזוהר 36
מורה נבוכים לדור הגאולה , עלון מס' 37, לחץ כאן: עלון 3 – 37
לקריאה של קונטרס מס' 38 : עלון 4—38
לקריאה של קונטרס מס' 39 : עלון 5—–39
לקריאה של קונטרס מס' 40: עלון 6—-40
לקריאת עלון הזוהר– "רגע לפני הגאולה:" לחץ כאן: עלון 35 טו בשבט מתוקן-1
לקריאת עלון 42–הכנה לגאולה- "ובני ישראל יוצאים ביד רמה-" יחד שבטי ישראל לומדים זוהר הקדוש: עלון 42
מוסדות אוהל הרשב"י מירון – בשיתוף מפעל הזוהר העולמי
כּוֹלֵל חֲצוֹת – שׁוּפְרָא דְמִירוֹן
בִּמְעָרַת הַתַּנָּא הָאֶלוֹקִי רַבִּי שִׁמְעוֹן בַּר יוֹחָאִי זיע"א
מִפְעָל הַזוֹהַר הָעוֹלָמִי בִּפְעֻלָּה, לְהָחִישׁ וּלְקָרֵב פַּעֲמֵי הַגְּאוּלָה,
בְּסִיּוּם הַזוֹהַר בְּחוֹדֶשׁ אֶלֶף פְּעָמִים, נִזְכֶּה וְנִנָצֵל בְּאַהֲבָה מֵאֲסוֹנוֹת וּפְגָעִים,
"מִפְעָל הַזוֹהַר הָעוֹלָמִי" יוֹצְאִים בִּפְעֻלָּה לְהָחִישׁ וּלְקָרֵב הַגְּאוּלָה עַל יְדֵי סִיּוּם הַזוֹהַר הַקָּדוֹשׁ בְּחוֹדֶשׁ אֶלֶף פְּעָמִים, וּבְכָךְ נִזְכֶּה לְאֶלֶף הַמָּגֵן בְּכָל חוֹדֶשׁ וְחֹדֶשׁ וְנַצְלִיחַ לִמְנוֹעַ מִלְחֲמוֹת וּפְגָעִים. [כְּתַקָּנַת הַרַמְחַ"ל הַקָּדוֹשׁ זְיָ"ע וְעוֹד לְמַעְלָה מֵאֶלֶף גְּדוֹלֵי הַדּוֹרוֹת].
בְּתוֹךְ חוֹדֶשׁ נְסַּיֵם אֶת הַזוֹהַר אֶלֶף פְּעָמִים, וּבָזֶה נְעוֹרֵר רַחֲמִים בִּשְׁמֵי מְרוֹמִים.
אֶת הַזוֹהַר לְשִׁבְעִים חֲלָקִים סִדַּרְנוּ, וְכַאֲשֶׁר כָּל אֶלֶף אֲנָשִׁים חֵלֶק אֶחָד יִטְלוּ, דְהַיְינוּ שִׁבְעִים אֶלֶף אֲנָשִׁים יִלְמְדוּ זוֹהַר, סַךְ הַכֹּל נִזְכֶּה לְהַבְטָחַת יְשַׁעְיָה הַנָּבִיא (פֶּרֶק ט' א-ב) "הָעָם הַהֹלְכִים בַּחֹשֶׁךְ רָאוּ אוֹר גָּדוֹל… הִגְדַּלְתָּ הַשִּׂמְחָה שָׂמְחוּ לְפָנֶיךָ… כַּאֲשֶׁר יָגִילוּ בְּחַלְּקָם שָׁלָל". (עַיֵין רַשִׁ"י שָׁם).
וְאַתָּה אִישׁ יְהוּדִי, בֹּא וְהִצְטָרֵף לְלִמּוּד יִחוּדִי, לְקַיֵים רְצוֹן אֱלֹקֵינוּ הֶחָפֶץ לְהָחִישׁ וּלְגָאֳלֵנוּ, וְתִזְכֶּה לְקָרֵב וּלְקַבֵּל פְּנֵי מָשִׁיחַ צִדְקֵנוּ.
וּכְבָר קִבְּלוּ עֲלֵיהֶם יִשְׂרָאֵל עַם קְדוֹשִׁים, וּבְכָל לִבָּם וְנַפְשָׁם הֵם מוּכָנִים וּמְזוּמָנִים, בְּרִבְבוֹת וַאֲלָפִים, כָּל יוֹם לְהַקְדִּישׁ מִזְּמַנָּם, 4.5 דַּקּוֹת לַעֲשׂוֹת רְצוֹן קוֹנָם.
מַטְּרַת הַלִימוּד הַקָּדוֹשׁ: הִיא לְעוֹרֵר בְּעֵת רָצוֹן נִפְלָא אֲשֶׁר שַׁעֲרֵי שָׁמַיִם פְּתוּחִים, וּלְהִתְחַבֵּר עִם הַתַּנָּא הָאֱלֹקִי רַבִּי שִׁמְעוֹן בַּר יוֹחָאִי זְיָעָ"א, לְמַעַן יַעֲמוֹד בִּתְּפִילָה וְיְעוֹרֵר זְכוּת, כְּמוֹ שֶׁאָמַר אֵלִיָּהוּ הַנָּבִיא, (בַּמַּאֲמָר פָּתַח אֵלִיָּהוּ) קוּם רַבִּי שִׁמְעוֹן לְעוֹרֵר אֶת הָעֶלְיוֹנִים אֵלּוּ הָאָבוֹת הַקְּדוֹשִׁים וּמֹשֶׁה רַבֵּנוּ רַעֲיָא מְהֵימְנָא לְמַעַן לְהָקִים אֶת הַשְּׁכִינָה מֵעֲפָרָהּ וּלְקַיֵים בָּנוּ "תַּם עֲוֹנֵךְ בַּת צִיּוֹן לֹא יוֹסִיף לְהַגְלוֹתֵךְ", (איכה ד כב). וְתִתְעוֹרֵר חֲבַצֶּלֶת הַשָּׁרוֹן לְהוֹשִׁיעַ הַבָּנִים, "וְשָׁבוּ בָּנִים לִגְבוּלָם", וּבִזְכוּת אֲשֶׁר נְקַיֵּם (מַלְאָכִי פֶּרֶק ג כב-כד) "זִכְרוּ תּוֹרַת מֹשֶׁה עַבְדִּי" נִזְכֶּה לְהַמְשִׁיך עָלֵינוּ דִּבְרֵי הַנָּבִיא "הִנֵּה אָנֹכִי שֹׁלֵחַ לָכֶם אֵת אֵלִיָּה הַנָּבִיא לִפְנֵי בּוֹא יוֹם ה' הַגָּדוֹל וְהַנּוֹרָא, וְהֵשִׁיב לֵב אָבוֹת עַל בָּנִים וְלֵב בָּנִים עַל אֲבוֹתָם" בב"א.
כְּבָר הִבְטִיחַ לָנוּ אֵלִיָּהוּ הַנָּבִיא כִּי בִּזְכוּת הִתְעַסְּקוּת בְּזוֹהַר הַקָּדוֹשׁ נֵצֵא מֵהַגָּלוּת בְּרַחֲמִים, וְכָתְבוּ לָנוּ רַבּוֹתֵינוּ הַקְּדוֹשִׁים לִגְרוֹס וְלַעֲסֹק בְּזוֹהַר הַקָּדוֹשׁ לְקָרֵב אֶת הַגְּאוּלָה, אֲשֶׁר הַזוֹהַר הִנּוֹ הַחֶרֶב הַמְקַצֶצֶת אֶת הַטֻּמְאָה וְהַיֵּצֶר הָרַע, הַזוֹהַר מְזַכֵּךְ אֶת הָאָדָם וְנַפְשׁוֹ, עִקָּרוֹ שֶׁל הַזוֹהַר הוּא מוּסַר קָדוֹשׁ, עֲבוֹדַת הַשֵּׁם טְהוֹרָה, אַהֲבַת הַשֵּׁם וְיִשְׂרָאֵל, מְסִירוּת נֶפֶשׁ מְלֵאָה לְתַכְלִית הַנִּצְחִית, הַזוֹהַר הוּא אֲוִיר הַנְּשָׁמָה, כְּפִי שֶּׁהַגּוּף זָקוּק לְאַוִויר, כָּךְ זְקוּקָה הַנְּשָׁמָה לְזֹהַר הַקָּדוֹשׁ, וּבְיַחַד עִם קִיּוּם הַהֲלָכוֹת וְהַמִּצְווֹת, לִּימּוּד כָּל פַּרְדֵּ"ס הַתּוֹרָה, פְּשָׁט הַהֲלָכוֹת, רִמְזֵיהֶן, דְרוּשֵׁיהֶן וְסוֹדוֹתֵיהֶן, מְסִירוּת נֶפֶשׁ מֻחְלֶטֶת לְקִיּוּם וְלִמּוּד הַתּוֹרָה בְּטָהֳרָה וּבִקְדֻשָּׁה, וְאָז נִזְכֶּה לְאוֹרוֹ שֶׁל מָשִׁיחַ צִדְקֵנוּ, שֶׁיּוֹפִיעַ בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ, הִנֵּה יָמִים בָּאִים אֵלֵינוּ, מִתּוֹךְ חוֹשֶׁךְ הָעַמִּים, וְשִׂנְאַת הַגּוֹיִים אֶת עַמּוֹ הַנִּבְחָר שֶׁל הַקָּבָּ"ה, וְכָל הַסִּימָנִים מְעִידִים כִּי רָחַ"ל מִלְחָמָה אֲיוּמָה מִתְקָרֶבֶת, מִכָּל עֵבֶר…
אֵין לָנוּ עַל מִי לִּסְמוֹך אֶלָּא עַל אָבִינוּ שֶׁבַּשָּׁמַיִם! וְלִשְׁמֹעַ לְקוֹל דִּבְרֵי אֵלִיָּהוּ הַנָּבִיא מְבַשֵּׂר טוֹב מְבַשֵּׂר הַגְּאוּלָה! וְעַל יְדֵי מִפְעָל הַזוֹהַר הָעוֹלָמִי, בְּהַסְכָּמַת גְּדוֹלֵי הַדּוֹר, נוֹצִיא מֵהַכֹּחַ אֶל הַפּוֹעַל קְרִיאָה לְכָל יְהוּדִי בְּכָל מָקוֹם וּמָקוֹם לִקְרֹא וְלִלְמוֹד בְּזוֹהַר הַקָּדוֹשׁ וְלִהְיוֹת חֵלֶק מְהַמִתְחַבְרִים לַקְדוּשָׁה, עִם קְבוּצוֹת הַמְסַיְימוֹת אֶת כָּל סֵפֶר הַזוֹהַר בְּהַשְׁקָעָה שֶׁל 4.5 דַּקּוֹת בְּיוֹם. [רְאֵה לְהַלָּן מַה שֶׁמַרְוִויחַ בִּזְמַן מוּעָט]
כָּל מִשְׁתַּתֵּף, יְקַבֵּל אֶת חֶלְקוֹ בַּקְּרִיאָה הַמְשֻׁתֶּפֶת שֶׁתְּחִלָּתָהּ בְּכוֹלֵל חֲצוֹת אֵצֶל צִיּוֹן הַתַּנָּא הַקָּדוֹשׁ רַבִּי שִׁמְעוֹן בַּר יוֹחָאִי ע"ה, וּמִשָּׁם לְכָל חֶלְקֵי הָעוֹלָם. וְעַל יְדֵי כָּךְ יִכָּנֵס הוּא וּבְנֵי בֵּיתוֹ וְכָל הַמִּשְׁתַּתְּפִים עִמּוֹ וְהַמְסַיְיעים בַּעֲדוֹ לְתֵבַת נוֹחַ הַמְּגִנָּה וּמַצִּילָה מִפְּנֵי הַמַּבּוּל הַנּוֹרָא וּמִלְחֶמֶת גּוֹג וּמָגוֹג שֶׁל אַחֲרִית הַיָּמִים.
וּבָזֹאת אֶת אַחַי אָנֹכִי מְבַקֵּשׁ לְקַיֵים דִּבְרֵי הַנָּבִיא יְשַׁעְיָה (פֶּרֶק נז יג-יד) "בְּזַעֲקֵךְ יַצִּילֻךְ קִבּוּצַיִךְ… וְהַחוֹסֶה בִי יִנְחַל אֶרֶץ וְיִירַשׁ הַר קָדְשִׁי. וְאָמַר סֹלּוּ סֹלּוּ פַּנּוּ דָרֶךְ…". וְלִהְיוֹת מְ-70 אֶלֶף הָאֲנָשִׁים הַנִּבְחָרִים שֶׁיִּזְכּוּ אֶת הַשְּׁכִינָה עִם יִשְׂרָאֵל מֵעָפָר לֶהָרִים, (יְשַׁעְיָה פֶּרֶק נז טו, יח, יט) לְהַחֲיוֹת רוּחַ שְׁפָלִים, וּלְהַחֲיוֹת לֵב נִדְכָּאִים, דְּרָכָיו רָאִיתִי וְאֶרְפָּאֵהוּ, שָׁלוֹם שָׁלוֹם לָרָחוֹק וְלַקָּרוֹב אָמַר ה' וּרְפָאתִיו".
הַתָּכְנִית הַקְּדוֹשָׁה: א. כָּל אֶחָד יְמַלֵּא טֹפֶס, וִיקַבֵּל כְּרַךְ אֶחָד בְּחִינָם לְלִמּוּד יוֹמִי. ב. כּוּלָנוּ מִתְקַשְּׁרִים בְּקֶשֶׁר אַמִּיץ לְצִיּוּן הָרַשְׁבִּ"י בְּכָל יוֹם וְיוֹם. ג. כָּל הַמִּשְׁתַּתְּפִים יְכוֹלִים לִתֵּן שְׁמוֹתֵיהֶם וְשֵׁמוֹת קְרוֹבֵיהֶם וְיַזְכִּירוּ אוֹתָם כָּל לַיְלָה אַחַר שִׁיעוּר הַלִימוּד הַזוֹהַר בְּשָׁעָה שְׁתַּיִם בַּלַּיְלָה. ד. לְחַלֵּק אֶת סִפְרֵי הַזוֹהַר הַקָּדוֹשׁ הַנִּדְפָּס מֵחָדָשׁ עִם תַּרְגּוּם בְּלָשׁוֹן הַקֹודֶש כָּל סֵפֶר הַזוֹהַר בְּשִׁבְעִים כְּרָכִים. ה. כָּל אֶחָד יִלְמֹד 4.5 דַּקּוֹת בְּיוֹם, וְיִגְמֹר בְּחֹדֶשׁ אֶחָד כָּל הַכְּרַךְ, וְכָךְ שִׁבְעִים אֲנָשִׁים גּוֹמְרִים וּמְסַיְימִים בְּכָל חוֹדֶשׁ כָּל סֵפֶר הַזוֹהַר. ו. וְאִיִ"הַ נְחַלֵּק לְשִׁבְעִים אֶלֶף אֲנָשִׁים שֶׁיִּשְׁתַּתְּפוּ בְּמִבְצָע הַזֶּה, וּבְכָל חוֹדֶשׁ יִגְמְרוּ אֶלֶף סִיוּמֵי זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ. ז. סִיּוּם בַּחוֹדֶשׁ הָרִאשׁוֹן יִהְיֶה אי"ה בְּכֹתֶל הַמַּעֲרָבִי, וְכָל גְּדוֹלֵי יִשְׂרָאֵל יִשְׁתַּתְּפוּ בְּמַעֲמַד שֶׁל אֶלֶף סִיוּמֵי זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ, הַנַּ"ל. ח. כָּל יִשְׂרָאֵל מִתְחַבְּרִים לְאֹהֶל הָרַשְׁבִּ"י, הַלּוֹמְדִים בַּחֲצוֹת הַלַּיְלָה שְׁתֵי שָׁעוֹת זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ בְּכָל יוֹם, וְגוֹמְרִים כָּל שָׁבוּעַ אֶת כָּל סֵפֶר הַזוֹהַר הַקָּדוֹשׁ, וּבְנוֹסָף יִלְמְדוּ אֶת הַשִּׁבְעִים כְּרָכִים לִהְיוֹת כָּל עַם יִשְׂרָאֵל מְחֻבָּרִים לְצִיּוּן הָרַשְׁבִּ"י. ט. כָּל מִי שֶׁעוֹלֶה לְצִיּוּן הָרַשְׁבִּ"י בְּכָל יוֹם יְמַלֵּא טֹפֶס, וִיקַבֵּל עַל עַצְמוֹ לִלְמוֹד וְלִגְמֹר כָּל הַחוֹבֶרֶת הַנַּ"ל, וִיקַבֵּל שְׂכַר עָצוּם כְּנֶגֶד כּוּלָם כְמְבוֹאָר לְהַלָּן. י. כָּל אֶחָד יִרְאֶה לְקַיֵים מַאֲמָר חֲזַ"ל גָּדוֹל הַמֵּעֲשֶׂה יוֹתֵר מִן הָעוֹשֶׂה, יְקַבֵּל סֵט 70 כְּרָכִים בְּחִינָם (עִם טוֹפְסִים) כְּדֵי שֶׁיִּזְכֶּה וִיחַלֵּק סִפְרֵי זוֹהַר בְּחִינָם לַחֲבֵרָיו וּבְנֵי מִשְׁפַּחְתּוֹ הַקְּרוֹבִים וְהָרְחוֹקִים ל-70 אֲנָשִׁים מְסַיְמֵי הַזוֹהַר מִידֵי חוֹדֶשׁ בְּחָדְשׁוֹ, שֶּׁעֲלֵיהֶם הָעוֹלָם עוֹמֵד, וִיקַבֵּל שְׂכַר כְּנֶגֶד כּוּלָם כמב' בְּזוֹהַר (תְּרוּמָה קכ"ד:) וּבְּסֵפֶר חֲסִידִים ובגר"א, וְעוֹד.
וְכָל הַמִּשְׁתַּתֵּף בָּזֶה מְקַבֵּל כָּל אֶחָד וְאֶחָד מֵהֶם שְׂכַר כְּאִילוּ סִיֵּם אֶלֶף פַּעַם אֶת הַזוֹהַר הַקָּדוֹשׁ, וְכָל אֶחָד מְקַבֵּל שְׂכַר כְּנֶגֶד כָּל אֶחָד מֵהַחֲבוּרָה שֶׁיֵּשׁ לוֹ שְׂכַר אֶלֶף סִיּוּמִים, הַיּוֹצֵא מִכָּךְ כָּל אֶחָד מֻכְפָּל בְּשִׁבְעִים אֶלֶף אֲנָשִׁים (בְּאֵר מַיִם חַיִּים) – ס"ה יוֹצֵא 70 מִלְיוֹן סִיוּמֵי זוֹהַר בְּכָל חוֹדֶשׁ, וְנֶחְשַׁב לְכָל אֶחָד מְהַמִשְׁתַתְפִים כְּאִילוּ סִיֵּם 70 מִלְיוֹן סִיוּמֵי זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ. (וְעַיֵּן שִׂמְחַת הָרַשְׁבִּ"י).
הָא כֵּיצַד? כל אחד מהשבעים איש נחשב לו כאילו סיים לבדו, כי השתתף עם החבורה כדברי השדי חמד (מער' מ' סי' קצח) וז"ל: מצוה שעושים אותה הרבה בני אדם בשותפות, כל אחד נוטל שכר כאילו עשאה כולה לבדו, עכ"ל. וכדברי הבאר מים חיים פרשת תצוה (כתב יד דף כ"ד), וזל"ק: גם יאמר על מאמר רז"ל "בתוך כל אחד ואחד" כי אמרו ז"ל המזכה את הרבים זכות הרבים תלוי בו… אז לבד מזה שכל אחד עושה מצותו שבא למקום קדושה לברך שמו יתברך ברבים, ולבד זה גם מזכה את התשעה שעמו ואז זכות הרבים תלוי בו גם כן להיות בו זכות עשרה עושה מצוה. [כלומר: שמקבל שכר כל העשרה]. והנה לפי מאמר חז"ל בסוטה בענין הערבות, האיך שכל אחד ואחד מישראל נעשה ערב בעדו ובעד חברו ובעד כל הערבות של ששים רבוא שעליו[א], אם כן כל שכן במדה טובה כשאדם זוכה בזכות אלו עשרה זוכה ככל עשרה זכותים אשר לחברו, ואז עולה זכות כל אחד ואחד לזכות מאה… אז יעשה החשבון של כל אחד לחשבון מאה, וזה רמז כי אתה תשלם לאיש כמעשהו, פרוש לפי הפעולה שפעל אם זכה הרבים בזה הפעולה, אז זכות הרבים תלוי בו ועולה זכותו למאות ולאלפים, עכ"ל.
אם כן, לכל אחד ואחד מהחבורה יש זכות של אלף סיומים, וכיון שהחבורה היא 70 אלף, מדין ערבות מוכפל בכל אלף שיש לכל אחד, כלומר: 70 אלף כפול אלף וזהו 70 מיליון סיומי זוהר הקדוש.
חֲשֹׁב עוֹד רֶגַע! כָּל מִנְיָין לוֹמְדִים, שׁוּב יֻכְפַּל בְּאֶלֶף, כִּי כָּל מַה שֶׁנּוֹתְנִים מִשָּׁמַיִם נוֹתְנִים בְּאֶלֶף (זוֹהַר פָּרָשַׁת וַיֵּצֵא), וַהֲרֵי הַשְּׁכִינָה שׁוֹרָה בְּמִנְיָין, וְכֹל הַמִּצְטָרֵף לְלוֹמְדֵי הַשִּׁיעוּר, הֲרֵי מְקַבֵּל כְּנֶגֶד כָּל אֶחָד אֶת הַשָּׂכָר פִּי אֶלֶף!!! סַךְ הַכֹּל 70 מִלְיָארְד (בִּלְיוֹן), וְנֶחְשַׁב לְכָל אֶחָד וְאֶחָד כְּאִילוּ לָמַד בְּחוֹדֶשׁ אֶחָד בִּלְבַד 70 מִלְיָארְד (בִּלְיוֹן), סִיוּמֵי זוֹהַר.
ויש עוד להוסיף את דברי הספר חסידים שכל מצוה שאין לה דורשים ואין מקיימים אותה, נוטל שכר כנגד כל הבטלים הימנה, אם כן המתחבר בחבורה הקדושה המשתתפת בלימוד הזוהר הקדוש, ממה נפשך מקבל שכר כנגד כל היהודים שבעולם, אם לא השתתפו אז מקבל כנגד הבטלים, ונחשב לו כמו שעושה חסד עם מת מצוה, ואם כן זכו והשתתפו, אז שוב נכפל מדין ערבות כדלעיל, ובוודאי יעמוד שכרו לעולמות אין קץ ואין מספר, כי אמרו חז"ל כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא, וכמה נפשות קדושות מישראל מציל מרדת שחת רוחני וגשמי, ולזה אין שום מוח אנושי שיוכל לחשב. צא ולמד, כי מקבלים את השכר לסך 15 מיליון יהודים כפול 70 מיליון 1,050,000,000,000,000 במילים: אחד קְוַדְרִילְיוֹן ו-50 טריליארד סיומי זוהר לכל אחד ואחד המשתתף בחבורה הזאת.
תֵּדַע לְךָ שֶׁלְּכָל יָחִיד נִצְרָךְ כְּדֵי לְסַיֵּם אֶת כָּל הַזוֹהַר הַקָּדוֹשׁ, 142 שָׁעוֹת, עַל פִּי חֶשְׁבּוֹן הַזוֹהַר הַמְּחוּלָק ל 70 כרכים עם תרגום לשון הקודש, בְּלִימוּד חֲצִי שָׁעָה לַיּוֹם מְסַיֵּם אֶת כָּל הַזוֹהַר בְּמֶשֶׁךְ פַּחוֹת מֵעֲשָׂרָה חדשים (284 יוֹם), עַתָּה בּוֹאוּ חֶשְׁבּוֹן:
142 [שָׁעוֹת תּוֹרָה – אִם סִיֵּם לְבַד], כָּפוּל 70 מִלְיָארְד (בִּלְיוֹן), [סִיוּמֵי זוֹהַר בְּהִשְׁתַּתְּפוּת], = 9 טְרִיְלְיַארְד תְּשַׁע מֵאוֹת אַרְבָּעִים מִלְיָארְד שָׁעוֹת תּוֹרָה, כְּלוֹמַר, בְהִשְׁתַּתְּפוּתָך בַּחֲבוּרָה הַקְּדוֹשָׁה זוּ שֶׁל 70.000 יְהוּדִים צַדִּיקִים לוֹמְדֵי זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ, בְּלִימוּד 4.5 דַּקּוֹת בְּיוֹם בִּלְבַד בְּמֶשֶׁךְ 30 יוֹם זָכִית ל = 9 טְרִיְלְיַארְד תְּשַׁע מֵאוֹת אַרְבָּעִים מִלְיָארְד שָׁעוֹת תּוֹרָה שֶׁל זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ, 9,940,000,000,000
[הַחֶשְׁבּוֹן הַמְּדֻיָּק לְפִי סֵדֶר הַזֶּה: 142 שָׁעוֹת, כָּפוּל 60 דַּקּוֹת בְּשָׁעָה, = 8520 דַּקּוֹת לוֹקֵחַ זְמַן לִּימּוּד כָּל הַזוֹהַר הַקָּדוֹשׁ, לְחַלֵּק לְ – 30 יוֹם = 284 דַּקּוֹת בְּיוֹם לְיָחִיד [כְּ 5 שָׁעוֹת לַיּוֹם], וּכְשֶׁנֶּחַלֵק לְ-70 אִישׁ יוֹצֵא לְכָל אֶחָד לִלְמוֹד כְּ-4 דַּקּוֹת בְּיוֹם, שֶׁזֶּה כָּל יְהוּדִי יָכוֹל וְחַיָּב אֶת זֶה לְעַצְמוֹ וּלְעַמּוֹ, וּבְלִמּוּד שֶׁל 284 דַּקּוֹת בְּחוֹדֶשׁ, שֶׁהֵם כ 5 שָׁעוֹת, זוֹכֶה בְּחוֹדֶשׁ אֶחָד ל = 9 טְרִיְלְיַארְד תְּשַׁע מֵאוֹת אַרְבָּעִים מִלְיָארְד 9,940,000,000,000 שָׁעוֹת תּוֹרָה שֶׁל זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ. וכל זה הוא מבלעדי החשבון של כנגד כל היהודים [כ-15 מיליון] על פי ספר חסידים.
כַּיָּדוּעַ, שֶׁהַלּוֹמֵד זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ שָׁעָה אַחַת בְּחוֹל, הוּא כְּמוֹ מֵאָה אֶלֶף שָׁנָה תּוֹרָה, וּבְשַׁבָּת, כְּמוֹ מֵאָה מִלְיוֹן שָׁנָה תּוֹרָה, (כִּסֵּא מֶלֶךְ, הָרֵי"חַ הַטּוֹב, אוֹרְחוֹת צַדִּיקִים, אָבוֹת דְר' נָתָן), לְפִי זֶה, 4.7 שָׁעוֹת לִּימּוּד זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ, הֵם: 473.333 שָׁנָה תּוֹרָה, שֶׁבָּהֶם זוֹכֶה כָּל חוֹדֶשׁ, [לֹא כּוֹלֵל חִשּׁוּב לִּימּוּד זוֹהַר בְּשַׁבָּת קוֹדֶשׁ שֶׁזֶּה מַכְפִּיל הַכֹּל בְּאֶלֶף], וְזֶהוּ לְיָחִיד, אַךְ בְּהִשְׁתַּתְּפוּת עִם 70,000 מִשְׁתַּתְּפִים, שֶׁבָּזֶה נוֹסַף הַחֶשְׁבּוֹן הַקּוֹדֵם שֶׁל 9 טְרִיְלְיַארְד תְּשַׁע מֵאוֹת אַרְבָּעִים מִלְיָארְד 9,940,000,000,000 שָׁעוֹת תּוֹרָה שֶׁל זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ].
סַךְ הַכֹּל שָׁעוֹת הַתּוֹרָה: (473.333 מֻכְפָּל ב-9,940,000,000,000 – כְּלוֹמַר 9 טְרִיְלְיַארְד תְּשַׁע מֵאוֹת אַרְבָּעִים מִלְיָארְד שָׁעוֹת תּוֹרָה שֶׁל זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ]. הֵם כ-4,704,930,020,000,000,000 כְּלוֹמַר 4 קְוֶנְטִילְיוֹן ו-704 קְוַדְרִילְיוֹן ו930 טריליארד ועשרים מיליארד שָׁעוֹת תּוֹרָה.
וְכָל הַזְּכוּת הֶעָצוּם בְּכֹחוֹ שֶׁל כָּל יְהוּדִי שֶׁיְּקַבֵּל עַל עַצְמוֹ לְהִשְׁתַּתֵּף עִם הַכְּלָל וְלִלְמוֹד אֶת הַזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ, סַךְ: 4.5 דַּקּוֹת לַיּוֹם – בְּמֶשֶׁךְ 30 יוֹם, וּלְכָל אֶחָד וְאֶחָד מְהַמִשְׁתַתְפִים יֵשׁ זְכוּת זוּ. צֵא וַחֲשֹׁב הַאִם יֵשׁ בַּר דַּעַת שֶׁלֹּא יָרוּץ וְיַחְטוֹף זְכוּת עֲצוּמָה זוּ, וְיִּשָּׁאֶר ח"ו בַּטְלָן וְעַם הָאָרֶץ?
הֲרֵי יָדוּעַ לַכָּל, מַה שֶׁאָמְרוּ בזוֹהַר חָדָשׁ (נֹחַ כט: ל.): בְּלָשׁוֹן הַקֹודֶש: וַיְשַׁלַּח אֶת הַיּוֹנָה – בְּגָלוּת אֱדוֹם. וְלֹא יָסְפָה שׁוּב אֵלָיו עוֹד – שֶׁעַד הַיּוֹם לֹא חָזְרָה בִּתְשׁוּבָה וְלֹא הֵעִירָה רוּחָהּ. שֶׁאָמַר רַבִּי פִּנְחָס, אִלְמָלֵי חָזְרָה בִּתְשׁוּבָה, לֹא נִשְׁאֲרָה בַּגָּלוּת יוֹם אֶחָד. רַבִּי אֱלִיעֶזֶר אוֹמֵר, כָּל הַגָּלֻיּוֹת שֶׁגָּלְתָה כְּנֶסֶת יִשְׂרָאֵל, נָתַן לָהּ הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא זְמַן וְקֵץ וְנִתְעוֹרְרָה תָמִיד בִּתְשׁוּבָה, וְגָלוּת הָאַחֲרוֹן אֵין לוֹ קֵץ וּזְמַן, אֶלָּא הַכֹּל תָּלוּי בִּתְשׁוּבָה, שֶׁנֶּאֱמַר (דְּבָרִים ל) וְשַׁבְתָּ עַד ה' אֱלֹהֶיךָ וְשָׁמַעְתָּ בְקֹלוֹ. וְכָתוּב (שָׁם) אִם יִהְיֶה נִדַּחֲךָ בִּקְצֵה הַשָּׁמָיִם מִשָּׁם יְקַבֶּצְךָ ה' אֱלֹהֶיךָ וּמִשָּׁם יִקָּחֶךָ. אָמַר לוֹ רַבִּי עֲקִיבָא, אִם כֵּן, אֵיךְ יִהְיֶה זֶה לְעוֹרֵר אֶת כֻּלָּם כְּאֶחָד בִּתְשׁוּבָה? מִי שֶׁהוּא בְּסוֹפֵי הַשָּׁמַיִם וּמִי שֶׁהוּא בְּסוֹפֵי הָאָרֶץ, אֵיךְ יִתְחַבְּרוּ כְּאֶחָד לַעֲשׂוֹת תְּשׁוּבָה? שֶׁאִם יַחְזְרוּ בִּתְשׁוּבָה רָאשֵׁי הָעֵדָה, אוֹ בֵּית כְּנֶסֶת אֶחָד, בִּזְכוּתָם תִּתְכַּנֵּס כָּל הַגָּלוּת
אָמַר לוֹ רַבִּי אֶלִיעֱזֶר: חַיֶּיךָ, שֶׁאִם יַחְזְרוּ בִּתְשׁוּבָה רָאשֵׁי בֵּית הַכְּנֶסֶת, [שֶׁאִם יַחְזְרוּ בִּתְשׁוּבָה כָּרָאוּי רָאשֵׁי הָעֵדָה] אוֹ בֵּית כְּנֶסֶת אֶחָד [אוֹ עֵדָה אַחַת], בִּזְכוּתָם תִּתְכַּנֵּס כָּל הַגָּלוּת, שֶׁהַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא מִסְתַּכֵּל תָּמִיד מָתַי יַחְזְרוּ וְיַעֲשֶׂה לָהֶם טוֹב, שֶׁכָּתוּב (יְשַׁעְיָה ל) וְלָכֵן יְחַכֶּה ה' לַחֲנַנְכֶם, מְחַכֶּה תָמִיד אֵימָתַי יַחְזְרוּ בִּתְשׁוּבָה.
וְכָל אֶחָד יְעוֹרֵר אֶת חֲבֵרוֹ שֶׁיֹּאמַר וְיִּלְמַד עִם חֲבוּרוֹת קְדוֹשׁוֹת אֵלּוּ, וְזֶה רַק כַּמָּה דַּקּוֹת בְּיוֹם, וְעַל יְדֵי זֶה יִזְכֶּה לְתַעֲנוּגֵי גַּן עֵדֶן וְעוֹלָמוֹת הַנֶּצַח, וְיָבִין אֶת כָּל דַּרְכֵי ה' יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ, וְיִזְכֶּה לִשְׂכַר הַגָּדוֹל עַל כָּל דַּקָּה וְדַקָּה שֶׁאוֹמֵר וְלוֹמֵד זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ שֶׁשָׁעָה אַחַת בְּחוֹל הִיא כְּמוֹ מֵאָה אֶלֶף שָׁנָה תּוֹרָה, וּבְשַׁבָּת, כְּמוֹ מֵאָה מִלְיוֹן שָׁנָה תּוֹרָה, (כִּסֵּא מֶלֶךְ, הָרֵי"חַ הַטּוֹב, אוֹרְחוֹת צַדִּיקִים, אָבוֹת דְרַבִּי נָתָן), וּבְכָךְ יִנָּצֵל מֵהָעֶרֶב רַב, כְּדִבְרֵי הַנָּבִיא יְשַׁעְיָה (פֶּרֶק נז יג-יָד) "בְּזַעֲקֵךְ יַצִּילֻךְ קִבּוּצַיִךְ, וְאֶת כֻּלָּם יִשָּׂא רוּחַ יִקַּח הָבֶל [אֵלּוּ עֶרֶב רַב], וְהַחוֹסֶה בִי יִנְחַל אֶרֶץ וְיִירַשׁ הַר קָדְשִׁי. וְאָמַר סֹלּוּ סֹלּוּ פַּנּוּ דָרֶךְ הָרִימוּ מִכְשׁוֹל מִדֶּרֶךְ עַמִּי".
וּכְמוֹ שֶׁאָמְרוּ בְּזוֹהַר רַעֲיָא מְהֵימְנָא פָּרָשַׁת נָשֹׂא (דַּף קכ"ה.:- קכ"ו.). לָשׁוֹן הַקֹודֶש:… וְעֵרֶב רַב, כְּמוֹ שֶׁנֶּאֱמַר בָּהֶם, (שְׁמוֹת כ) וַיַּרְא הָעָם וַיָּנֻעוּ וַיַּעַמְדוּ מֵרָחֹק. כָּךְ יִהְיוּ רְחוֹקִים מִן הַגְּאֻלָּה, וְיִרְאוּ תַלְמִידֵי חֲכָמִים וְהָעָם הַקָּדוֹשׁ בְּכָל הַכָּבוֹד הַזֶּה, וְהֵם רְחוֹקִים מֵהֶם. וְאִם יֵרְדוּ לְהִתְחַבֵּר אִתָּם, מַה כָּתוּב בָּהֶם? (שָׁם יט) לֹא תִגַּע בּוֹ יָד כִּי סָקוֹל יִסָּקֵל אוֹ יָרֹה יִיָּרֶה. בְּאוֹתוֹ זְמַן יִתְקַיֵּם בְּיִשְׂרָאֵל, (דְּבָרִים לב) ה' בָּדָד יַנְחֶנּוּ וְאֵין עִמּוֹ אֵל נֵכָר, וַהֲרֵי פֵּרְשׁוּהָ, אֵין מְקַבְּלִים גֵּרִים לִימוֹת הַמָּשִׁיחַ. (שְׁמוּאֵל-א ב). וּרְשָׁעִים בַּחֹשֶׁךְ יִדָּמּוּ (מִלַּת יִדָּמּוּ פֵּרוּשָׁהּ יִכְרֹתוּ וְיָמוּתוּ) – הֵם עֵרֶב רַב שֶׁיָּמוּתוּ בַּחֹשֶׁךְ. וּמִשּׁוּם זֶה אָמַר עֲלֵיהֶם הַנָּבִיא, (יְחֶזְקֵאל יג) וְאֶל אַדְמַת יִשְׂרָאֵל לֹא יָבֹאוּ (פֵּירוּש שֶׁיִּשָּׁאֲרוּ בַּחוּץ לְאֶרֶץ בֵּין הַגּוֹיִם, וְלֹא יִהְיֶה לָהֶם רְשׁוּת לִיכָּנֵס לְאֶרֶץ יִשְׂרָאֵל. (רְמַ"ק וּמְפָרְשִׁים, מָּתוֹק מִדְּבַשׁ).
… אָמַר לוֹ הַרוֹעֶה הַנֶּאֱמָן [מֹשֶׁה רַבֵּנוּ אָמַר לְאֵלִיָּהוּ הַנָּבִיא], בִּשְׁבוּעָה עָלֶיךָ בְּשֵׁם ה', אַל תְּאַחַר בְּכָל יְכָלְתְּךָ, שֶׁהֲרֵי אֲנִי בְּצַעַר רַב. (שְׁמוֹת ב) וַיִּפֶן כֹּה וָכֹה וַיַּרְא כִּי אֵין אִישׁ, עוֹזֵר לִי, לְהוֹצִיאֵנִי מִצַּעַר זֶה, בִּקְבוּרָה זוֹ שֶׁנֶּאֱמַר עָלַי, (יְשַׁעְיָה נֶגַ) וַיִּתֵּן אֶת הָרְשָׁעִים קִבְרוֹ, וְלֹא נוֹדָע בִּי, וַאֲנִי חָשׁוּב בְּעֵינֵיהֶם, בֵּין עֵרֶב רַב הָרְשָׁעִים, כְּכֶלֶב מֵת שֶׁסָּרַח בֵּינֵיהֶם, שֶׁחָכְמַת סוֹפְרִים תִּסְרַח בֵּינֵיהֶם בְּכָל עִיר וָעִיר וּבְכָל מָקוֹם שֶׁיִּשְׂרָאֵל מְפֻזָּרִים בֵּינֵיהֶם בֵּין הַמְּלָכִים. וְחָזְרוּ אוֹתָם עֵרֶב רַב רוֹעִים עַל יִשְׂרָאֵל, צֹאן הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא, שֶׁנֶּאֱמַר בָּהֶם (יְחֶזְקֵאל לְד) וְאַתֵּן צֹאנִי צֹאן מַרְעִיתִי אָדָם אַתֶּם, וְאֵין לָהֶם יְכֹלֶת לַעֲשׂוֹת טוֹב עִם תַּלְמִידֵי חֲכָמִים … וְאוֹתָם עֵרֶב רַב הֵם עֲשִׁירִים בְּשַׁלְוָה, בְּשִׂמְחָה, בְּלִי צַעַר, בְּלֹא יָגוֹן כְּלָל, גַּזְלָנִים, בַּעֲלֵי שֹׁחַד, שֶׁהֵם דַּיָּנִים רָאשֵׁי הָעָם. (בְּרֵאשִׁית ז) כִּי מָלְאָה הָאָרֶץ חָמָס מִפְּנֵיהֶם. עֲלֵיהֶם נֶאֱמַר (אַיֶּכָּה א) הָיוּ צָרֶיהָ לְרֹאשׁ. בִּשְׁבוּעָה עָלֶיךָ פַּעַם שְׁנִיָּה, בְּחַי ה' צְבָאוֹת אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל יוֹשֵׁב הַכְּרוּבִים, שֶׁכָּל הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה לֹא יִפְּלוּ מִפִּיךָ, בְּכָל יְכָלְתְּךָ לְדַבֵּר אוֹתָם לִפְנֵי הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא וּלְהַרְאוֹת אֶת הַדֹּחַק שֶׁלָּהֶם. (עַד כָּאן רַעֲיָא מְהֵימְנָא).
שְׁאֵלָה: הַאִם יֵשׁ עֵצָה שֶׁהַיְּהוּדִים בַּחוּץ לְאֶרֶץ יִשָּׁאֲרוּ בַּחַיִּים? תְּשׁוּבָה! מֹשֶׁה רַבֵּנוּ וְהָרַשְׁבִּ"י אוֹמְרִים: כִּי הַזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ הוּא כְּמוֹ תֵּבַת נֹחַ שֶׁאֵלּוּ שֶׁיִּלְמְדוּ יִנָּצְלוּ מֵחֶבְלֵי מָשִׁיחַ, וְהָרַמְחַ"ל הַקָּדוֹשׁ אוֹמֵר לָנוּ: שֶׁרַק בָּזֶה תָּלוּי סוֹד הַצָּלַת עַם יִשְׂרָאֵל בַּדּוֹר הָאַחֲרוֹן וּגְאוּלָתוֹ, בְּכֹחַ וּסְגֻלַּת לִמּוּד הַזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ, וז"ל: בְּרִיחַת רַבִּי שִׁמְעוֹן בַּר יוֹחַאי עָשְׂתָה עִנְיַן הַתֵּבָה, וְכֻלָּנוּ נִבְרַח לְהַתֵּבָה הַזֹּאת וְנִנָּצֵל.
הִנֵּה מְבֹאָר בַּשְּׁלָ"ה, (עֲשָׂרָה מַאֲמָרוֹת, מַאֲמָר רִאשׁוֹן), שֶׁחִבּוּר הַזֹּהַר… וּבִזְכוּת הָעוֹסְקִים יָבוֹא מָשִׁיחַ, כִּי אָז תִּמָּלֵא הָאָרֶץ דֵּעָה בְּסִבָּתוֹ… כְּדֵי שֶׁבִּזְכוּתוֹ יִגָּאֲלוּ יִשְׂרָאֵל, כְּשֵׁם שֶׁלֹּא נִגְאֲלוּ יִשְׂרָאֵל מִמִּצְרַיִם עַד שֶׁהֻצְרַךְ הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא לְקַדְּשָׁם בְּדַם פֶּסַח וּבְדַם מִילָה, כֵּן גְּאֻלָּה הָעֲתִידָה לֹא תִּהְיֶה הַגְּאֻלָּה עַד שֶׁיִּזְכּוּ לְתוֹסֶפֶת הַקְּדֻשָּׁה הַזּוֹ, וְהוּא רְצוֹן הָאֵל יִתְבָּרַךְ, וְאַשְׁרֵי הַזּוֹכֶה בָּהּ, עכ"ל. וּבְחֶסֶד לְאַבְרָהָם (מ"ר נָהָר כ"ד). וְגַם עַל יְדֵי הַחִבּוּר הַהוּא יִהְיֶה בִּטּוּל הַקְּלִפּוֹת וְקַלּוּת הַגָּלוּת וְהַשְׁבָּתַת הַקִּטְרוּגִים, עכ"ל. ובמהרח"ו (הַקְדָּמָה לְעֵץ חַיִּים): הַכֹּל תָּלוּי בְּעֵסֶק הַחָכְמָה הַזֹּאת, וּמְנִיעָתֵנוּ מִלְּהִתְעַסֵּק בָּהּ הִיא גּוֹרֶמֶת אִחוּר וְעִכּוּב בִּנְיַן בֵּית מִקְדָּשֵׁנוּ וְתִפְאַרְתֵּנוּ, עכ"ל.
וְכָךְ אוֹמֵר משֶׁה רַבֵּנוּ עָלָיו הַשָּׁלוֹם לְרַשְׁבִּ"י זי"ע בַּזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ (נָשׂא קכ"ד), לשון הקודש: בִּזְכוּת הַחִבּוּר שֶׁלְּךָ, סֵפֶר הַזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ, יֵצְאוּ בְּנֵי יִשְׂרָאֵל מִן הַגָּלוּת בְּרַחֲמִים לְלֹא צָרוֹת וְיִסּוּרִים וּלְלֹא צַעַר חֶבְלֵי מָשִׁיחַ! – כתוב בתִּקּוּנֵי זֹהַר חָדָשׁ (ע"ב עַמּוּד ד'). וְהַאי חִבּוּרָא הוּא כְּגַוְנָא דְּתֵבַת נֹחַ דְּאִתְכְּנַשׁ בָּהּ כָּל מִין וָמִין, הָכֵי מִתְכַּנְּשִׁין בְּהַאי חִבּוּרָא כָּל נִשְׁמָתִין דְּצַדִּיקַיָּא וְאַנְשֵׁי מִדּוֹת, דְּאִתְּמַר בְּהוֹן (תְּהִלִּים קיח) זֶה הַשַּׁעַר לַה' צַדִּיקִים יָבֹאוּ בּוֹ, וָאָחֳרָנִין דְּלָא צַדִּיקִים, אִתְדַּחְיָן מִתַּמָּן. וְכַד אִתְגַּלְּיָא הַאי חִבּוּרָא בְּעָלְמָא, סַגִּיאִין מִתְכַּנְּשִׁין לְגַבֵּהּ, דְּאִתְּמַר בְּהוֹן (דְּבָרִים כט) כִּי אֶת אֲשֶׁר יֶשְׁנוֹ פֹּה וְגוֹ', וְאֶת אֲשֶׁר אֵינֶנּוּ פֹּה בְּהַאי חִבּוּרָא עִמָּנוּ הַיּוֹם. וְעָלֵהוּ אִתְּמַר (דָּנִיֵּאל יב) וּמַצְדִּיקֵי הָרַבִּים כַּכּוֹכָבִים לְעוֹלָם וָעֶד, כְּאִנּוּן כּוֹכְבַיָּא דִּיהוֹן קַיְּמִין לְעָלָם וּלְעָלְמֵי עָלְמַיָּא. וּבְזֹהַר (ח"ג, קנ"ג: בְּרַעְיָא מְהֵימְנָא) וְהַמַשְׂכִּילִים יַזְהִירוּ כְּזֹהַר הָרָקִיעַ. אִלֵּין אִינּוּן דְּקָא מִשְׁתַּדְּלִין בְּזֹהַר דָּא, דְּאִקְרֵי סֵפֶר הַזֹּהַר, דְּאִיהוּ כְּתֵיבַת נֹחַ… דִּבְהוֹן יִתְקָיֵּים (שְׁמוֹת א) כָּל הַבֵּן הַיִּלּוֹד הַיְּאוֹרָה תַּשְׁלִיכוּהוּ. וְדָא אוֹרָה דְּסִפְרָא דָּא. – הרמ"ק בְּאוֹר יָקָר, (שַׁעַר א' סִימָן ה'): כִּי חִבּוּר זֶה שֶׁנִּקְרָא סֵפֶר הַזֹּהַר הוּא כְּמוֹ תֵּבַת נֹחַ, שֶׁבּוֹ הָיוּ מִינִים הַרְבֵּה וְלֹא הָיָה קִיּוּם לְאוֹתָן הַמִּינִים וְהַמִּשְׁפָּחוֹת כֻּלָּם אֶלָּא עַל יְדֵי כְּנִיסָתָם לְתֵּבָה כֵּן הוּא מַמָּשׁ… יִכָּנְסוּ הַצַּדִּיקִים אֶל סוֹד אוֹר חִבּוּר הַזֶּה לְהִתְקַיֵּם, וְכָךְ סְגֻלַּת הַחִבּוּר שֶׁמִּיָּד שֶׁעוֹסֵק בְּחֶשְׁקוֹ אַהֲבַת הַשֵּׁם יִשְׁאָבֶנּוּ כִּשְׁאִיבַת הָאֶבֶן הַשּׁוֹאֶבֶת אֶת הַבַּרְזֶל וְיִכָּנֵס אֵלָיו לְהַצָּלַת נַפְשׁוֹ וְרוּחוֹ וְנִשְׁמָתוֹ וְתִקּוּנוֹ, וַאֲפִלּוּ אִם יִהְיֶה רָשָׁע אֵין חֲשָׁשׁ אִם יִכָּנֵס… מִפְּנֵי שֶׁאֵין כְּנִיסָתוֹ כְּנִיסָה, אֶלָּא יִהְיֶה לוֹ אַחַת מֵהַשְּׁתַּיִם, אוֹ יַחֲזִירֶנּוּ בִּתְשׁוּבָה וְיִהְיֶה צַדִּיק וְיִכָּנֵס בּוֹ, אוֹ יִדְּחֶנּוּ דְּחִיָה גְּמוּרָה וִיפָרֵשׁ עַצְמוֹ, כְּעִנְיַן תֵּבַת נֹחַ שֶׁהָיָה דּוֹחֶה הָרְשָׁעִים וְאוֹתָם שֶׁחָטְאוּ מִן הַחַיָּה וְהַבְּהֵמָה, עכ"ל. - וְעוֹד כָּתַב הָרַמַ"ק (אור יקר תיקו"ז כ"א ע' כה) הבטחת הזוהר לאלו הזוכים לאור החיבור הזה שהם מצדיקי הרבים ויהיו ככוכבים לעולם ועד, דהיינו קיומם לאחר ביטול ההויות העולם הגשמי ויתחדש העולם הרוחני, הם יזכו אל סוד הקיום ההוא (וראה עוד הַקְ' תיקו"ז לְהַגְּרָ"א)
שֶׁלֹּא תַּגִּידוּ לֹא יָדָעְנוּ! שֶׁלֹּא תֹּאמְרוּ לֹא יָכֹלְנוּ! בְּיָדֵנוּ הַדָּבָר, וְחוֹב קָדוֹשׁ הוּא לָנוּ! מִי לַה' אֵלָי! – הַקָּבָּ"ה הִקְדִּים לָנוּ רְפוּאָה לַמַּכָּה וְשָׁלַח לָּנוּ אֶת הָרַשְׁבִּ"י לְהַצִּילֵנוּ מִכָּל גְּזֵרוֹת קָשׁוֹת וְרָעוֹת. – עוּרוּ יְשֵׁנִים מִתַּרְדֵּמַתְכֶם! עַם יִשְׂרָאֵל זָקוּק לְהִנָּצֵל מֵהַמַּבּוּל הַנּוֹרָא! – וְזֹאת אֶפְשָׁר רַק עַל יְדֵי: "תֵּיבַת נֹחַ" שֶׁהוּא "הַזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ".
עַל כֵּן בּוֹאוּ וְנִתְמַסֵר לְמַעַן הַגְּאוּלָה, בּוֹאוּ וְנִשְׁמָע לְצִוּוּי שֶׁל מֹשֶׁה רַבֵּנוּ ע"ה לִפְדוֹת אֶת הַשְּׁכִינָה הַקְּדוֹשָׁה וְלֹא לְחַכּוֹת לְמָחָר [כִּי מָחָר זֶה עֲצַת עֲמָלֵק], רַק תֵּכֶף וּמִיַּד נִתְאַחֵד וְנִתְחַזֵק וְנִתְקַדֵּשׁ בַּתּוֹרָה, וְכָל יִשְׂרָאֵל יִלְמְדוּ זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ בְּכָל יוֹם, וְאִם אַתָּה עוֹשֶׂה כֵּן, אַשְׁרֶיךָ בָּעוֹלָם הַזֶּה, וָטוֹב לָךְ לָעוֹלָם הַבָּא, וּבְוַדַּאי תֵּכֶף נִגָּאֵל, וִיהִי רָצוֹן שֶׁנִּזְכֶּה לִהְיוֹת מִן הַזּוֹכִים הַמְאֻשָּׁרִים, שֶׁהַמָּשִׁיחַ בִּכְבוֹדוֹ וּבְעַצְמוֹ יָעִיד עָלֵינוּ – "בִּזְכוּתְךָ הִגַּעְתִּי". עַל כֵּן, יְהוּדִים יְקָרִים, תְּנוּ לִמּוּד לְשֵׁם שָׁמַיִם, הַקְרִיבוּ מִדַקּוֹתֵיכֶם לְמַעַן הַשְּׁכִינָה הַקְּדוֹשָׁה, לַעֲשׂוֹת נַחַת רוּחַ לְיוֹצְרֵנוּ, לִגְרֹם לִפְדוּת נַפְשֵׁנוּ, וְלִמְּדוּ בְּכָל יוֹם זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ וְכָךְ נֵלֵךְ כֻּלָּנוּ כְּאֶחָד יַחַד לְקַבֵּל אֶת אוֹר פְּנֵי מֶלֶךְ הַמָּשִׁיחַ בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ אָמֵן.
לקבלת חלקי הזוהר:
בטלפון: 03-5784413/02-9923264
www.ha-zohar.com/www.ha-zohar.com
[א]) ולדברי הגמרא סוטה (דף ל"ז ע"ב ובפרש"י שם): תנו רבנן… ר' שמעון בן יהודה איש כפר עכו אמר משום רבי שמעון: אין לך מצוה ומצוה שכתובה בתורה שלא נכרתו עליה ארבעים ושמונה בריתות (לכל אחד, רש"י) של שש מאות אלף ושלשת אלפים וחמש מאות וחמשים… אמר רבי, לדברי רבי שמעון בן יהודה איש כפר עכו שאמר משום רבי שמעון אין לך כל מצוה ומצוה שבתורה שלא נכרתו עליה ארבעים ושמונה בריתות של שש מאות אלף ושלשת אלפים וחמש מאות וחמשים, נמצא לכל אחד ואחד מישראל שש מאות אלף ושלשת אלפים וחמש מאות וחמשים… וברש"י: ואתא רבי למימר, לדברי ר' שמעון שבא למנות את בריתות הערבות, יש לו למנות ארבעים ושמונה בריתות של ששים ריבוא לכל אחד, ובכל אחד האלה יש ששים ריבוא, שכולם נתערבו זה בזה על חובותם ועל ערבותם. נמצא כל אחד מקבל עליו ערבות של ששים ריבוא בשביל חובות של חבירו, וכל אחד מששים ריבוא הללו קיבל עליו בריתות ששים ריבוא בשביל ערבות שנתערבו אחיו על חביריהם, וזה קיבל עליו אף ערבות של ערבים, ע"כ. ועיין בתוס' שם, וז"ל:… דלר"ש בן יהודה קבל עליו כל אחד מישראל לתרי"ג מצות קצ"ח ריבוא ריבואות וח' אלפים ריבואות ותי"ג ריבואות ושבע אלפים ומאתים בריתות לשש מאות אלף ושלשת אלפים וחמשים וחמש מאות בשביל ערבותן אם יעברו עליהן, ולרבי אליבא דרבי שמעון ששים ריבוא פעמים ושלשת אלפים ותקנ"ה פעמים חשבון זה בריתות קיבלו עליהן. ועיי' רש"ל שם. אם כן החשבון הוא ריבוא ריבואות שאין לשאר ולתאר. ועוד ראה חומר הדבר ברמב"ן בפרשת תבוא על פסוק "ארור אשר לא יקים את דברי התורה הזאת", הביא מה דאיתא בירושלמי שזה קאי על החיוב להקים את התורה ביד המבטלים אותה, שאפי' הי' צדיק גמור במעשיו, והי' יכול להחזיק את התורה ביד הרשעים המבטלים אותה, ולא החזיקה, הרי זה ארור ח"ו, יעיי"ש. ונמצא שהמצוה הזאת חמורה הרבה יותר משאר מצות עשה. – וכתב החפץ חיים בפירוש "עלינו ועל דורותנו ועל כל דורות", דקאי על ברית בין הבתרים. וממילא נמצא שקבלנו עונשים על כל הדורות. ומרובה מדה טובה ממדת פורעניות, ולכן כיון דבמדת פורעניות כן, כל שכן במדה טובה שמרובה. וברש"י מכות (כג ע"א): על אחת כמה וכמה שתנתן לו נפשו – דמדה טובה מרובה ממדת פורענות אחד מחמש מאות דבמדת פורענות כתיב (שמות כ) פוקד עון אבות על בנים על שלשים ועל רבעים ובמדה טובה כתיב (שם) עושה חסד לאלפים ומתרגמינן לאלפין דרי ארבעה דורות כנגד אלפים דורות היינו אחד מחמש מאות מיעוט לאלפים אינו פחות משני אלפים וכל שכן אם כפשוטו דמשמע אלפים עד סוף כל הדורות.
;;;;
ברוך שהחיינו וקימנו והגיענו לזמן הזה שנפתח כולל ללימוד הזוהר
משה לייב אלבוים
c"v
אני חסיד ברסלב ואני תמיד ידעתי שיש כזה דבר ללמוד זוהר אבל שמעתי מחברי שיש איסור חמור ללמוד ספר הזוהר ואף שליבי חמד מאוד ללמוד אף על פי כן לא למדתי כי היה לי פחד מזה
פעם אחת דפדפתי בדפדפן והנה נתקלתי באתר שלכם הצצתי ונפגעתי מעבר לזה כל מילה מיותרת
שלום וועקהינין
שלום רב
הננו כותב בנושא זוהר במירון שראיתי כאן באתר שהנה התחיל כולל חדש ללימוד זוהר בעברית אומרים הגעתם למקום הנכון ובזמן הנכון מקום הנכון באתרא קדישא מירון ובזמן הנכון עכשיו כשפעמי הגאולה ממשמשים ובאים וצריך להחיש ביאתו והננו מברככם שתזכו לגמור כמה אלפים פעמים ובכך תמנעו אסונות וצרות מכלל ישראל
המברך בברכת הדיוט
שלום אליעזר גוטמן
ברוך ה' ליבי מלא התרגשות על שהחיינו לראות איך שנבנה כולל מיוחד ללימוד הזוהר,
כבר אלפיים שנה שהעולם מחכה לזה,
אשריכם ואשרי חלקכם חזקו ואמצו חילכם לאורייתא
משה לייב אלבוים
cx"s
הנה מה טוב ומה נעים לי לכתוב לכם את רחשי ליבי
ליבי מלא התרגשות על שפתחתם כולל חדש ללמוד הזוהר בתוך מערת התנא האלוקי ר' שמעון בר יוחאי ברוך ה' שזיכני לכך שיש בדורנו אחד שיראת האלוקים נגע בליבו לראות שיתפרסם שמו יתברך בעולם
בלב מלא התרגשות
יחיאל וינד
ב"ה
שמחתי מאוד בחשבונות היפים שעשיתם, זה ממש אמת, וכל יהודי יכול להתעלות רק בכמה דקות שהוא לומד, זה מה שכות הרשב"י שיתפרנסו מספר הזוהר,
אשרי חלקכם
שלום
שלום וברכה
הנה לפי מה שראיתי כאן על האתר שהאדמור מהאלמין נפגש עם גדולי ישראל בענין פתיחת הכולל חצות לאברכים ממירון וצפת שבאים כל ערב למערה של הרשבי, ועוסקים שם בתורת הסוד בקדושה ובטהרה, וכפי שהאדמור מתריע שבלא, זה מי יציל אותנו מהפצצה שאיראן מכין לנו
אני רציתי להסתכל על הדברים מזוית קצת שונה, והנה יש להתבונן בשביל מה נתן לנו ה' את תורת הזוהר אם לא בשביל שיהגו בה, האם יש חלק בתורה שלא ניתנה לכל כלל ישראל, אין דבר כזה מוכרח אם כן להיות שהזוהר היא תורה ככל התורה, וכמו שכל אחד מבין בעצמו שצריך ללמוד גמרא כן צריך להבין כל אחד שצריך ללמוד זוהר, וכמו שכל אחד מבין שיש כולל ללימוד גמרא, כך כל אחד צריך להבין שיש כולל ללימוד זוהר
ואנשים יתחילו להסתכל שזה דבר מאוד נורמלי ומאוד חשוב
כן יעזרני ה'
שלום ברקוביץ
.
שלום
שמי הוא שמוליק סגל
אני עובד במשך היום בתלמוד תורה מפורסמת וברוך ה' אני מצליח עם הילדים ויש לי ברוך ה' מהם הרבה נחת כך היה הרבה זמן שחשבתי שזה המקסימום שיכול להיות נסיתי והצלחתי להחדיר בילדים מידות טובות ויראת שמים ויראת חטא ואכן הם התחנכו כראוי
פעם אחד נכנסתי לאתר הקדוש של מפעל הזוהר, ובדיוק היה שם אז דרשה של הרב מהאלמין שאומר שכל מלמד תינוקות שרוצה להחדיר יראת שמים צריך בעצמו ללמוד זוהר וגם ללמוד עם הילדים זוהר, אז החלטתי שאני הולך על זה
מה אני יכתוב לכם קוראים יקרים הכל השתנה, אבל הכל אני לומד עם הילדים קטעים מהפרשה שהזוהר מסביר דברים יקרים שכל אחד יכול להבינם, ופשוט לא האמנתי איך שילדים שלא היו מקשיבים כאן נתעוררו להקשיב, ואחר כך יש להם הרבה חשק להתפלל, ואחר כך ללמוד והם נהיו ילדים עדינים יותר כל אחד לפי מדרגתו
משהו מיוחד
ועל כך תודותי נתונים לכם צוות היקר והמסור של מפעל הזוהר, ובפרט לעומד בראש הרב מהאלמין שליט"א
בכבוד רב ובהערכה רבה
שמוליק סגל
ב"ה
שמחתי מאוד בעלונים 35-40 בחשבונות היפים שעשיתם, ובשאלות ותשובות שמי שקורא את זה גמרנו הוא כבר נכנס לישיבת רבי שמעון בר יוחאי ע"ה, וזוכה לתורת אמת, זה ממש דבר כזה גדול שאי אפשר לתאר ולספר, אני ממש לא יושן בלילה כשאני רק חושב את מה שכתוב שם, לפי דעתי כל יהודי ידפיס מאה צילומים מהגליונות האלו, ובטוח שמשיח יבוא תיכף, כי האמת כל כך ברור, ואני בעצמי עשיתי כבר הרבה צילומים יש לי פשוט מכונה, ושלחתי גם אימעילים לחברים שלי, ותשמעו מה חבר שלי אומר לי, אני למדתי את העלונים 35-36 כמה פעמים, ובאתי למסכנה, ואני אומר לרב שלי שהוא נגד הזוהר הקדוש, תשמע רבי אתה יהודי בן קרוב ל80 שנה, ולמדת כל החיים שלך תורה, ואתה באמת תלמיד חכם גדול, אבל כשאני לומד רק כמה דקות זוהר ביום אני גדול ממך פי זיליון, וזה כמו בני ענק שהיו בארץ ישראל הסיפור עם המרגלים ונהיו בעיניהם כחגבים, וזה בדיוק ככה, כך אני אומר לרב הגדול שלי, ואמרתי לו אדרבה תקרא את העלונים האלו ותגיד לי אם אני לא צודק, מה אתם חושבים הוא ענה לי אתה צודק, מאה אחוז, ואני ממשיך אתך, רק תן לי ספרים במה ללמוד, ואני יגדי לכל המתפללים שילמדו ויתקשרו ל70 אלף איש, זוהי העצה הכי הטובה לכל אחד לעשות,ואם הרב לא היה מודה לי הייתי נותן לו את שאר העלונים שמגלים את הערב רב, זה ממש הפצצה הכי הטובה שהיה יכול להיות, זה לא יכול להיות אחרת רק אם הרשב"י לבד נותן את הערות האלו.
וכל יהודי יכול להתעלות רק בכמה דקות שהוא לומד, זה מה שכות הרשב"י שיתפרנסו מספר הזוהר, שהפרנסה ברוחניות הכי הגדולה הוא בספר הזוהר ובפרט בהתאחדות של 70 אלף איש,
אשרי חלקכם
שמואל קליין
Read more: http://www.ha-zohar.info/?p=3088#ixzz1l4TAjded
שלום למפעל הזוהר העולמי
אני מאוד שמח שיש לכם כל כך הרבה רצון לעזור לעם ישראל, ולהביא את משיחנו במהרה בימינו
אני רוצה לספר לכם משהו אדיר, אשתי שתחיה הייתה פעם רבה איתי על כל דבר קטן, והייתי ממש בבעיה קשה, מה עושים אם על כל דבר היא תמשיך לריב איתי, לא יהיה אפשרי להקים כך בית נורמלי, הלכתי לרבנים עשיתי פגישות עם מדריכים, אבל לא הגענו לפיתרון שיעזור לנו, ממש הגעתי ממש למצב שלא ידעתי מה לעשות מה עושים.
מה עשה הקדוש ברוך הוא בדיוק באותו יום ראיתי פרסומת של מפעל הזוהר, ושם היה מובא דרשה של האדמו"ר מהאלמין נשיא מפעלכם הקדוש, שמי שלומד זוהר יראה ממש ישועות גדולות ממש בקרוב.
החלטתי שאני ינסה את הפיתרון הזה, וממחשבה למעשה התחלתי באותו היום ללמוד זוהר, וכן סיפרתי כל יום לאשתי את מה שאני לומד בזוהר, אם זה בנושא של איסור לשון הרע, וכן בכל הנושאים של טהרת המשפחה ושל פרשת הקטורת ושל מצוות הנחת תפילין וכו' וכו'.
אתם לא יודעים המצב בבית השתנה פלאים פלאים, אין להשוות את המצב למה שהיה קודם, והכל בזכות הזוהר
שלום רב על משכבו
שלום שלום וכל טוב
החפץ בעילום שם כמובן
שלום וערב טוב לכל עם ישראל לומדי הזוהר הקדוש והתיקונים
הזוהר הקדוש הוא ממש ריפוי הנפש וריפוי הגוף, הזוהר הוא ממש כמו אויר לנשימה, מי שטעם פעם אחת מהזוהר הקדוש לא יכול שלא לטעום עוד ועוד בכל יום ויום, בבחינת הציץ ונפגע לטוב.
מורי ורבותי!!!
אני כותב זאת מנסיון ממש בשעה שלמדתי בזוהר על מעלת אמירת פרשת הקטורת, אני אומרו כל יום ויום בכוונה גדולה, אין לשער ההתעוררות הנפלאה שזה נותן ליהודי, על ידי לימוד הזוהר יהודי יודע שיש משהו יותר שמימי ויותר נעלה, והיהודי שואף קצת ליותר ויותר לעלות להתעלות.
יהודים יקרים בואו וטעמו מנועם צוף הזוהר הקדוש שזה יותר טוב מנופת צוף וכל טעם,
רבותי הכל מנסיון,
ברשותכם לנסות ולהווכח כי האמת עימי,
בתודה לרבי שמעון בר יוחאי זכותו יגן עלינו על התורה הנפלאה שהנחיל לנו.
שמעון לוינטאל